پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات احداث نیروگاه زباله سوز شهرستان ساری تسریع یابد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر روح اله یوسفی کیاسری در نخستین جلسه شورای شهرستان ساری که به ریاست فرماندار ساری برگزار شد به بخشی از مشکلات شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه اشاره کردند.

وی خواستار پیگیری در عملیات احداث پروژه نیروگاه زباله سوز در مرکز استان شد و گفت: امیدواریم مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر ساری و مسئولان استانی به وعده های خودشان درخصوص احداث نیروگاه زباله سوز در زمان تعیین شده در مرکز استان جامعه عمل بپوشانند تا نسبت به رفع این معضل در منطقه چهاردانگه اقدام شود.

یوسفی کیاسری به تعریض جاده در محود ساری- کیاسر اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار فاز دوم پروژه در این مسیر امیدواریم عملیات اجرایی فاز دوم هر چه سریعتر آغاز شود.

عضو شورای شهر کیاسر با بیان اینکه ورودی جاده چالو مسیر تردد ماشین آلات سنگین و به ویژه کامیون ها به سمت کارخانه سیمان است،تصریح کرد: بنده از از دو سال گذشته در مورد ورودی جاده چالو از جنابعالی خواستم تعریض این جاده به دلیل تردد کامیون ها انجام گیرد که متاسفانه هنوز این مهم تحقق نیافته است.

وی به افتتاح پروژه گازرسانی در شهر کیاسر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نصب کنتور گاز در شهر کیاسر آغاز شد و تعدادی از همشهریان ما از نعمت گاز بهرمند شدند.

عضو شورای شهرستان ساری با بیان اینکه ساخت و ساز در بخش ورودی شهر کیاسر صورت گرفته و اکنون تعدادی از جوانان در این مسیر اشتغال دارند، گفت: با توجه به اینکه ورودی شهر کیاسر می تواند به اقتصاد شهر رونق ببخشد و زمینه مهاجرت جوانان را به شهر کیاسر فراهم سازد اما جهاد کشاورزی این مسیر را تغییر کار بری اعلام نموده و برای واحدهای ساخته شده در این مسیر حکم تخریب صادر شده و ما خواستار جلوگیری از تخریت واحدهای مسکونی و تجاری در این مسیر از شخص فرماندار هستیم.

یوسفی کیاسری از برگزاری جلسه فرماندار مرکز استان با مردم شهر کیاسر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این جلسه از فرماندار تقاضا کردم که هر دو ماه یک بار جلسه ای با مردم شهر کیاسر داشته باشیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و نارسایی ها این شهر قرار گیرد.

نائب رئیس شورای شهر کیاسر در پایان گفت:همچنین در این جلسه پیگیری مصوبات جلسات گذشته در دستور کار شورای شهرستان قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.