پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: شما چه‌ کاره‌اید به من اضافه خدمت بزنید؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی تراکتورسازی شد تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد، با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن نتوانست در ترکیب سرخپوشان تبریزی به میدان برود تا این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر بگذارد.

محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه تراکتورسازی باعث شده تا او در فصل جدید نیز تا پنجره زمستانی نتواند برای تراکتورسازی به میدان برود؛ اما با توجه به اینکه امریه او برای لشگر عاشورا صادر شده، در نهایت این روزها با هماهنگی صورت گرفته تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد.

با این حال امروز یکی از رسانه‌ها در گزارشی اعلام کرد عدم حضور عالیشاه در تبریز و تمرینات تراکتورسازی بدون هماهنگی کادرفنی و مسوولان این باشگاه بوده تا خطر اضافه خدمت او را تهدید کند. مساله‌ای که با واکنش امید عالیشاه همراه بوده و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در این زمینه گفت: واقعا متاسفم که سکوت فعلی مرا اینگونه با این گزارش بدون محتوا جواب داده‌اند. امروز این رسانه با من تماس گرفت و خواهان صحبت شد اما با توجه به اینکه شرایطم هنوز نامشخص است گفتم نمی‌توانم صحبت کنم؛ اما اکنون برای خودشان رای صادر کرده‌اند و شانس آوردم مرا تبعید نکردند!

وی ادامه داد: اصلا این رسانه چه کاره است که بگوید به من اضافه خدمت بزنند و …؟ من با باشگاه تراکتورسازی کاملا هماهنگ هستم و حتی هر روز با آقای یحیی گل محمدی در تماس هستم و برنامه تمرینی‌ام را با ایشان چک می‌کنم. در روزهایی که وضعیت نامشخصی دارم و کل تمرکزم بهم ریخته نمی‌دانم چرا هر کس به خود اجازه می‌دهد تا گمانه زنی کند و توهمات ذهنی‌اش را به خورد مخاطب بدهد.

عالیشاه در خصوص اینکه چه زمانی خدمتش تمام خواهد شد گفت: والله هنوز هیچ چیز مشخص نیست و درگیر تمرینات اختصاصی هستم. با آقای آجرلو و یحیی گل محمدی هماهنگ هستم و تمریناتم را دنبال می‌کنم تا در نهایت مجوز حضورم صادر شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.