پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: زخمی که نکشد قوی‌ترمان می‌کند!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه طی یک سال و اندی گذشته با بدشانسی بزرگی مواجه شد و علیرغم اینکه امیدوار به پشت سر گذاشتن دوران سربازی بود، ابتدا محرومیت نقل و انتقالاتی و بعد از آن مصدومیت او را از هدفی که دنبال می‌کرد به طور کامل دور کرد.

عالیشاه در روزهای پایانی فصل و با دریافت کارت پایان خدمتش به این تیم بازگشت و اکنون برای شروع دوباره لیگ لحظه شماری می‌کند. او که با سرخپوشان نیم فصل دیگر قرارداد داشت با ابراز تمایل برای تمدید آن، پای میز مذاکره نشست و بدون هیچ شرطی دو سال دیگر آن را تمدید کرد. عالیشاه در خصوص روزهای دوری‌اش از پرسپولیس و حواشی رخ داده در اینباره گفت: من همیشه گفته‌ام و نیازی به تکرار آن نیست. به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار می‌کنم و این را بزرگترین محبت خدا به خودم می‌دانم که افتخار حضور در پرسپولیس به من داده شده است. وظیفه‌ام بود که در این شرایط در کنار تیم باشم و نمی‌توانم با کلمات خوشحالی‌ام از تمدید قرارداد با پرسپولیس را توصیف کنم. در این مدت کوتاه خیلی‌ها به من تبریک گفتند اما من فقط می‌توانم بگویم وظیفه‌ام بوده و من باید خوشحال باشم که این افتخار نصیبم شده است.

وی ادامه داد: فصل سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در کنار دیگر بازیکنان روند خوبی که پرسپولیس طی این مدت طی کرده را ادامه بدهیم. امیدوارم در آسیا و لیگ برتر نتیجه خوبی کسب کنیم و هواداران را مثل چند فصل اخیر خوشحال ببینیم و این بهترین اتفاق برای ماست که آنها راضی باشند.

عالیشاه در خصوص دوری‌اش طی یک سال اندی گذشته از فوتبال گفت: همانطور که گفتید روزها و ماه‌های کابوس‌باری بود. نمی‌خواهم درباره آن روزها صحبت کنم و قضیه را بیشتر از این باز کنم. در ضمن باید این را بگویم که من هیچ گلایه و ناراحتی از هواداران تراکتور ندارم. هیچ وقت نمی‌گویم این تیم و هوادارانش بد بودند که اتفاقا در خیلی از زمان‌ها به من لطف داشتند و آنها نیز به من روحیه می‌دادند. من فقط از مدیریت سابق باشگاه ناراضی هستم و آنها بدترین و بزرگترین ضربه را به من زدند. اکنون وقت صحبت در این خصوص نیست و فقط خوشحالم که به تیمی که خیلی دوستش داشتم برگشتم و اکنون تمام تمرکزم روی پرسپولیس است.

وی در خصوص اینکه با توجه به حضورش در پست وینگر که با 11 پاس گل عنوان برترین پاسور را پیش از این از آن خود کرده بود و اکنون احتمال حضورش در پست مهاجم وجود دارد چه نظری در اینباره دارد گفت: هر جایی که آقای برانکو نظر داشته باشند بازی خواهم کرد و مهم نظر ایشان است. همین که عضوی از پرسپولیس باشی افتخار بزرگی است و همانند قراردادی که بستم هیچ شرطی ندارم و نخواهم داشت و تنها از حضور در این تیم لذت خواهم برد و به دنبال این هستم تا مهره‌ای تاثیرگذار باشم.

عالیشاه در شرایطی پرسپولیس را به مقصد تراکتورسازی برای سربازی ترک کرد که اظهارنظر مدیران وقت این تیم باعث شده بود تا هجمه شدیدی علیه‌اش شکل بگیرد. او در این رابطه اینطور می‌گوید: من در این مدت کلا سکوت کردم چون دوست نداشتم برای پرسپولیس و هوادارانش حاشیه‌ای شکل بگیرد. فقط این را می‌گویم که من همان ابتدای فصل قرار بود بروم و از خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم. اما شرایطی شکل گرفت که ترجیح دادم در تیم بمانم. رامین و مهدی تیم را ترک کرده بودند و هواداران نگران بودند. مشکل بازیکن داشتیم و در صحبتی که باشگاه داشتم قرار بود تا نیم فصل بمانم. بعد سرباز شدم و این مساله هم دست خودم نبود. اما همان زمان هجمه از سمت اشخاص معلوم شکل گرفت. اشخاص خاص و مدیریت باشگاه با توجه به فن‌پیچ‌ها و کانال‌هایی که مدیریت آن نیز برعهده خودشان بود هجمه‌هایی را غیرمنصفانه علیه من شکل دادند. دلگیر نشدم و هیچ وقت نخواستم حاشیه‌ای برای تیم شکل بگیرد و جوابی به آن ندادم. خدا جای حق نشسته و اکنون مشخص شده آنها چه بر سر تیم و باشگاه آوردند. خدا را شکر که مردم ما هم اینقدر فوتبال را متوجه می‌شوند که آدم‌ها را بعد از حرف‌های‌شان به راحتی قضاوت کنند. من به عقب برنمی‌گردم و جواب آنها را نمی‌دهم و مردم بهترین قضاوت را می‌توانند درباره حرف‌های آنها بکنند.

وی ادامه داد: باشگاه اکنون با محرومیت مواجه است و بدهی سنگینی نیز برعهده آن گذاشته شده که می‌تواند دردسرساز شود. با این حال آقای گرشاسبی را که امروز دیدم خوشحال شدم. با انگیزه و بدون خستگی در حال پیگیری موضوعات مربوط به باشگاه هستند و حتی علیرغم محرومیت با دو بازیکن به توافق رسیدند. هیچ بازیکنی روی آینده خود ریسک نمی‌کند اما آقای گرشاسبی به خوبی توانستند تا به اینجا نقل و انتقالات را پیش ببرند.

در شرایطی که نقل و انتقالات تیم با محرومیت مواجه است، هواداران نگران فصل آینده هستند. عالیشاه اما حضور برانکو را ارزشمند می‌داند و مدعی است با رهبری او هیچ چیز غیرممکن نیست: فقط می‌توانم بگویم کار آسانی نداریم. همانطور که در فصل گذشته و قبل‌تر از آن هم نداشتیم. اما هواداران که طی این سال‌ها بزرگترین حامی تیم بوده‌اند به خوبی می‌دانند که پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ هیچگاه به فرد متکی نیست. خیلی بازیکنان بزرگ آمدند و رفتند اما باشگاه با قدرت همواره به کار خود ادامه داد. شاید در مسیری سختی قرار داشته باشیم اما در کنار هم از آن عبور خواهیم کرد. به عبارت بهتر می توان گفت امسال مثل آن فصلی است که هادی نوروزی را از دست دادیم و همه متحد شدیم تا روح او را شاد کنیم. خدا هادی را بیامرزد، قطعا او نیز از قهرمانی های متوالی خوشحال است و انشاءالله امسال هم شرایط خوبی رقم می خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به فرد متکی نیست و این را خصوصا طی دو فصل اخیر با رهبری آقای برانکو ایوانکوویچ نشان داده است. برگ برنده تیم ما در کنار هواداران که جایگاه‌شان مشخص است آقای برانکو است. مربی‌ای که با تفکر و انرژی خود طی این سال‌ها به موفقیت بزرگی با تیم دست یافته‌اند. بچه‌هایی که از تیم جدا شدند هم طی مدت حضورشان زحمت کشیدند اما مطمئنا تیم جوانانی دارد که می‌توانند در فصل آینده کمک کنند. اسکلت اصلی تیم حفظ شده و می تواند نتیجه بگیرد.

عالیشاه با اشاره به کار دشوار این تیم در فصل آینده گفت: آقای گرشاسبی خیلی زحمت کشیدند. پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و بدهی های بزرگی هم باقی مانده است. ماهینی حرف خوبی زد و هواداران نباید تحت تاثیر خط و خطوطی که یک سری عوامل وابسته به کانال ها و پیج ها به وجود می‌آورند قرار گیرند. این تیم موفق می‌شود فقط با یک شرط؛ حمایت، حمایت و حمایت هواداران. همه در تیم به اندازه سهم خود تلاش می‌کنند و همانطور که گفتم آقای گرشاسبی هم زحمت می کشد و علیرغم بسته بودن پنجره با دو بازیکن مذاکره و قراردادشان بسته شد. نباید ایشان را دلسرد کرد و عملکردشان را زیر سوال برد. این حمایت می تواند انرژی بدهد و برای موفقیت. می گویند زخمی که نکشد، قوی ترمان می کند و انشاءالله شرایط خوبی برایمان رقم می خورد.

وی در خصوص شرایط تیم و اینکه قادر خواهند بود در فصل آینده بار دیگر مدعی قهرمانی شوند گفت: مطمئنا و هیچ شکی در آن نیست که پرسپولیس باز هم مدعی عنوان قهرمانی خواهد بود  اما به مراتب کارمان سخت تر است. با توجه به اینکه دیگر تیم ها به شدت در حال تقویت هستند. اما ما به حرمت پیراهنی که برتن داریم و حمایت هواداران تمام توان و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.

عالیشاه در پایان درباره اینکه چقدر به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار است گفت:امیدوارم شرایط تیم ملی خوب باشد، همین. فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.