پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: برای حضور در تیم ملی برادرکشی می‌شود!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات در هشت ماه گذشته دور از میادین بوده، اکنون روزهای پایانی این دوری را تحمل و برای بازگشت به زمین لحظه شماری می‌کند. او با مثبت ارزیابی کردن قرعه‌ی تیم ملی در جام جهانی از انگیزه بالای بازیکنان برای حضور در لیست نهایی تیم ملی خبر می‌دهد و امیدوار است از فرصت باقیمانده برای حضور در فلسفه‌ی کارلوس کی‌روش سود ببرد.

امید عالیشاه در فاصله 16 روز مانده به پایان دوری‌اش از فوتبال و ترکیب تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت خود صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

فوق العاده آماده هستم

طی روزهای اخیر تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتم و از آمادگی خوبی برخوردار هستم و در بهترین فرم خودم قرار دارم. امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در ترکیب قرار گیرم.

 

هر ثانیه زجر کشیدم

برای یک فوتبالیست هیچ چیز بدتر از این نیست که نتواند بازی کند. وقتی مصدوم می‌شوی روزشمار می‌کنی تا بتوانی به شرایط ایده‌آل برگردی و حالا تصور کنید که من سالم هستم و نمی‌توانم بازی کنم و هر ثانیه زجر می‌کشیدم و می‌کشم. اصلا  این مساله غیرقابل تصور است و دیوانه‌وار برای بازگشت به ترکیب صبر می‌کنم. خیلی سخت است که نتوانی بازی کنی و امیدوارم این روزها هم هرچه زودتر بگذرد.

از نظر روحی و روانی تحت فشار بودم

هشت ماه تقریبا دور از میادین هستم و هر روز با یک غم بزرگ از خواب بیدار می‌شوم و امیدوارم ثانیه‌ها هر چه زودتر بگذرد و شرایط بازی را به دست بیاورم. از نظر روحی و روانی به شدت تحت فشار قرار داشتم و سختی باورنکردنی را پشت سر می‌گذاشتم و خوشحالم که اکنون به روزهای پایانی رسیدم و احتمالا از بازی جام حذفی بتوانم برای تراکتور به میدان بروم. انگیزه فوق العاده‌ای برای بازگشت دارم و امیدوارم بتوانم این روزهای از دست رفته را به بهترین شکل جبران کنم.

از قرعه ایران در جام جهانی لذت بردم

کاری به دیگران ندارم و وقتی قرعه ایران اعلام شد واقعا لذت بردم و در پوست خودم نمی‌گنجم. چه چیزی بهتر از اینکه در رویداد بزرگی مثل جام جهانی بتوانی برابر بهترین تیم‌های جهان بازی کنی؟ این اتفاق برای ما هر چند سال یک بار مگر تکرار می‌شود؟ وقتی قرعه ایران برابر اسپانیا و پرتغال اعلام شد واقعا لذت بردم و انگیزه‌ام چند برابر شد.

انگیزه زیادی دارم در روسیه باشم

به شخصه لذت می‌برم از این قرعه و رویاپردازی می‌کنم و وقتی این لذت بیشتر می‌شود که بتوانی شرایط بازی در این رقابت را هم به دست بیاوری. به عنوان یک بازیکن دوست دارم جزیی از تیم ملی در این رویداد بزرگ باشم و بتوانم برابر این قدرت‌ها بازی کنم. انگیزه زیادی از این مساله دارم و باید به بهترین شکل ممکن از فرصت باقیمانده برای حضور در تیم ملی استفاده کنم.

شانس صعود؟

بازیکنان خوبی داریم و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. درست است که آنها تیم‌های قدرتمندی هستند و قهرمان جهان و اروپا محسوب می‌شوند اما انگیزه رقابت برابر این قدرت‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان نیز بهترین فرم خود را مقابل این حریفان به نمایش بگذارند. یک مثال ساده‌ی آن دیدارهایی است که تیم‌ها برابر استقلال، پرسپولیس و تراکتور به نمایش می‌گذارند و با استفاده از انگیزه خود بهترین نمایش را به جا می‌گذارند. مطمئنا انگیزه و شیوه آماده‌سازی ما می‌تواند بهترین کمک را برای نتیجه‌ گرفتن مقابل این تیم‌ها شکل دهد و امیدوارم توجه و حمایت لازم از تیم ملی صورت گیرد و بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی به جا بگذاریم. بازی اول ما مقابل مراکش خیلی تاثیرگذار است و باید به نتیجه خوبی مقابل آنها دست پیدا کنیم و شانس را همچنان برای خودمان حفظ کنیم.

برای حضور در تیم ملی برادرکشی می‌شود!

همانطور که گفتم قرعه تیم ملی خیلی هیجان انگیز شده و همه اکنون دوست دارند از این فرصت باقیمانده برای حضور در لیست نهایی تیم ملی سود ببرند و جزیی از تیم ملی در روسیه باشند. به نظرم اینقدر انگیزه‌ها زیاد شده که برای حضور در تیم ملی برادرکشی می‌شود! (خنده) اما جدا از شوخی واقعا انگیزه بازیکنان را از همین هفته در لیگ و بین لژیونرها می‌توانید ببینید که به دنبال استفاده از کوچکترین فرصت برای نمایش موفق و جلب رضایت کارلوس کی‌روش هستند تا در جام جهانی حاضر باشند و برابر اسپانیا و پرتغال به میدان بروند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.