پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح شناسایی مجرمان سابقه‌دار در مازندران اجرایی شد

0

سرهنگ پاسدار عبدالله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کشف 15 فقره سرقت و کشف 500 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 25 نفر از عاملان ایجاد ناامنی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به کشف 15 فقره انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو، سرقت منزل، سرقت مغازه، سرقت اماکن خصوصی و سرقت موتورسیکلت شده که اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی بابلسر، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، 500 گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف 30 دستگاه خودرو و 28 دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری 25 نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه‌دار در این شهرستان از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.