پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صبر مردم زمانی لبریز می شود که یک وعده ۶ ماهه را به معظل ۱۱ ساله تبدیل کنید!

حجت الاسلام دکتر تیموری خطاب به مسئولین گفت: میدانید که چه زمانی کاسه صبر و تحمل مردم لبریز خواهد شد؟ زمانی که شما یک وعده ۶ ماهه را به ۱۱ سال برسانید!

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نماز وحدت بخش جمعه بخش چهاردانگه، امروز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۵ به امامت حجت الاسلام دکتر تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر اقامه شد.

 

مبحث مهم و حیاتی که امروز توسط حجت الاسلام دکتر تیموری در نماز جمعه بخش مطرح گردید، موضوع حساس و مهم انتقال زباله شهرداری ساری به بخش چهاردانگه بود که ایشان در سخنانی محکم و مهم مشکلات و معضلات این موضوع را به مسئولین گوشزد کرد.

 

حجت السلام دکتر تیموری با مهم دانستن موضوع دپوی زباله در بخش چهاردانگه گفت: اگر این مشکل به موقع رفع نگردد خدای نکرده این موضوع به صورت یک معظل اجتماعی در خواهد آمد که آرزو می کنیم این طور نشود. من در حدود سه سال پیش طی سخنانی این هشدار را به مسئولین دادم که اگر این مشکل به موقع حل نگردد به معظل اجتماعی بدل خواهد شد.

 

امام جمعه بخش چهارانگه با اعلام این که حل نشدن به موقع این موضوع عواقب ناگواری خواهد داشت گفت: با شرایطی که در این مورد در منطقه به وجود آمده به نوعی می توان گفت که موضوع زباله بخش چهاردانگه اکنون از حالت یه معظل اجتماعی عبور کرده و رفته رفته به یک موضوع امنیتی بدل شده است. تقاضای من از مسئولین امر این است که اقدام عاجلی در رابطه با این موضوع انجام دهند.

 

وی در ادامه با اعلام این موضوع که مردم نسبت به شرایط اطراف خود آگاه هستند گفت: مردم با آگاهی نسبت به این موضوع واقف هستند و میدانند که این دپوی زباله در منطقه چه عواقت و امراض و مشکلاتی را در  پی داشته است. از لحاظ آلودگی زیست محیطی، آلودگی آبهای زیر زمینی و سطحی، امراض و بیماری های خطرناک و گوناگون، مشکلاتی که کامیون های حمل زباله در جاده تنگ و باریک ساری – کیاسر به ویژه با ریزش شیرابه ها به وجود می آورد و خطراتی را که با این موضوع متوجه منطقه می شود را می دانند.

 

حجت الاسلام تیموری با تقدیر از تشکر از نماینده مردم ساری و میاندرود در ادامه گفت: باید از همین جا از جناب آقای یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندرود تقدیر و تشکر داشته باشم که در صحن علنی مجلس و خانه ی ملت صدای اعتراض مردم مظلوم و محرم بخش چهاردانگه را به گوش مسئولین رساند.

 

خطیب جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه چندین نفر در مورد این معظل به من مراجعه کردند گفت: در مراجعه این عزیزان به آنها گفتم که با وحدت، همیت و همدلی حتما این موضوع را پیگیری کنید، امید است که این خواسته شما که خواسته طبیعی و حق شما مردم منطقه است و همچکس نمی تواند آن را به نا حق بداند برسید. البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که حق مشروع و طبیعی خود را از راه قانون پیگیری کنید. مبادا از این بین افرادی باشند که خدای نکرده بخواهند با سخنان و طرح هایی این موضوع را از راهی جز راه قانونی دنبال کنند.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری در ادامه خطاب به مسئولین گفت: میدانید که چه زمانی کاسه صبر و تحمل مردم لبریز خواهد شد؟ زمانی که شما یک وعده ۶ ماهه را به ۱۱ سال برسانید! اما اگر این وعده ها را دادید و عمل نکردید آیا این تضعیف انقلاب، تضعیف راه امام و رهبری نیست؟ آیا دریافت حقوق های نجومی از سوی برخی مسئولین نا امیدی را در بین مردم در پی ندارد؟ آیا دلبستن به برجام و دل بستن به امریکا و عهدها و پیمان هایش که اکنون مشخص شد که با تمدید تحریم ها و شکستن عهد و پیمان چه چهره و نیت خبیثی دارد، آیا موجوب نا امیدی مردم نمی شود.

 

فایل صوتی کامل خطبه دوم نماز جمعه بخش چهاردانگه ( ۲۷ آذر ۱۳۹۵ )

 

 namaz-jomea-95-9-27 namaz-jomea-95-9-27-1 namaz-jomea-95-9-27-2 namaz-jomea-95-9-27-3

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.