پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

17 هزار متر زمین از محل طرح تفکیک زمین به شهرداری کیاسر اختصاص یافت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،  همت محمدنژاد امروز در جلسه شورای شهر کیاسر اظهار داشت: اعضای شورای شهر که نماینده مردم کیاسر بوده و به مردم پاسخگو هستند و در اجرای برنامه‌های شهرداری با ما همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری‌ها با بحران مالی روبه‌رو بوده و سال سخت مالی را پیش رو داریم، افزود: امسال یکی از سخت‌ترین سال مالی برای شهرداری‌ها بوده و بخشی از کمک‌های سازمان شهرداری‌ها به شهرداری‌ها نیز حذف شده است.

شهردار کیاسر گفت: از زمانی که در شهرداری شروع به‌کار کردیم حساب شهرداری توسط خریدار سنگ شکن مسدود بود با نشستی که با خریدار سنگ شکن برگزار کردیم بخشی از طلب وی را به صورت مرحله‌ای پرداخت کردیم تا حساب را از مسدودی خارج کردیم.

وی با بیان لکه‌گیری آسفالت سطح شهر و جمع‌آوری کانال هدایت آب‌های سطحی در دو نقطه شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت، افزود: حداث کانال خیابان معلم، کانال سنگی ململی، زیرسازی و آسفالت 14 هزار متر مربع، لایروبی مسیل‌ها، سنگ فرش خیابان‌ها و زیرسازی کوچه و خیابان‌ها بخشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری بوده است.

محمدنژاد از برگزاری باشکوه جشن بزرگ ولایت در شهر کیاسر خبر داد و گفت: حضور بیش از 100 عکاس جهت عکسبرداری از سطح شهر و تهیه برنامه تلویزیونی کاکرون از دیگر برنامه فرهنگی شهرداری در این مدت بوده است.

شهردار کیاسر از تشکیل جلسه با مشاور جهت تهیه طرح تفصیلی و پیگیری جهت واگذاری عرصه جنگلی سرماسر جهت احداث پارک جنگلی خبر داد و افزود:در این مدت ستاد بازآفرینی شهری در شهرداری تشکیل دادیم و از طریق این ستاد سهمیه قیر به شهرداری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ‌کمیسیون سرمایه‌گذاری و هیئت عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری کیاسر تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در مدت شش ماه حضورم در شهرداری حدود 500 جلسه کاری داشتم، با سرمایه‌گذار جهت ساخت بازارچه سنتی در شهر کیاسر جلساتی برگزار و امیدواریم عملیات اجرایی بازارچه به‌زودی در شهر کیاسر آغاز شود.

شهردار کیاسر به ارائه خدمات از سوی واحد خدمات شهری اشاره کرد و گفت: آبیاری منظم فضای سبز، هرس درختان، شست شوی خیابان‌ها، آمادگی کامل در زمان بحران، نصب سطل زباله، رفت و روب خیابان‌ها، راه اندازی ماشین مکانیزه جمع آوری زباله وجمع آوری سگ‌های ولگرد بخشی از فعالیت‌های واحد خدمات شهری بوده است.

محمدنژاد از اجرای ماده 101 قانون شهرداری‌ها برای نخستین بار در شهرداری کیاسر خبر داد و گفت: با اجرای این قانون 17 هزار متر زمین از محل طرح تفکیک زمین به شهرداری کیاسر اختصاص یافت.

وی از اعزام پزشکان متخصص برای ویزیت رایگان در شهر کیاسر خبر داد و گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری پزشکان متخصص را برای درمان بیماران به شهر کیاسر اعزام کردیم و افراد زیادی در این طرح ویزیت رایگان شدند.

محمدنژاد از تجهیز واحد آتش‌نشانی شهرداری کیاسر در این مدت خبر داد و گفت: حدود 50 مورد ماموریت توسط واحد آتش‌نشانی شهرداری کیاسر در سطح شهر و منطقه چهاردانگه صورت گرفته است.

شهردار کیاسر از نصب وسایل ورزشی در بوستان ولایت شهر کیاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: در واقع نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی است.

وی اجرای طرح نورپرداری و نقاشی دیواری را از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه زیباسازی دانست و گفت: مشکل روشنایی بلوار امام رضا(ع) شهر کیاسر نیز در این مدت برطرف شد.

محمدنژاد با اشاره به اینکه حقوق معوقه کارکنان شهرداری کیاسر پرداخت شده است، افزود: بخشی از مطالبات بازنشستگان شهرداری نیز پرداخت شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.