پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شب آرام و بدون حادثه چهارشنبه آخرسال در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار” سید محمود میرفیضی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر،گفت : در مراسم چهارشنبه آخرسال امسال با اتخاذ تمهیدات ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی بحمدالله شب آرام و بدون حادثه ای داشته ایم و از مردم فهیم و شهروندان قانونمند استان که پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کردند، قدردانی می کنیم.

وی همچنین از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صداوسیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه وتولید ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد .

سردار میرفیضی با اشاره به همکاری رسانه ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در تهیه وتولید هشدارهای انتظامی و اجتماعی و انتشار گسترده آن در سطح استان برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست.

این مقام مسئول با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان ها و دستگاه های متولی نظم و امنیت و سازمان های خدماتی و امدادی، اذعان داشت: با توجه به رویکرد کوچه محوری و محله محوری مراسم چهارشنبه آخرسال، مدیریت خانواده ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده ایم.

سردار میرفیضی در پایان با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حلول سال نو، این ایام را به همه شهروندان و هم استانی های مازندرانی تبریک گفت و از آنان خواست: پلیس با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت به استقبال بهار می رود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی انتظار دارد، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.