پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سلامت الکترونیک در مازندران فراگیر شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صفی خانی عصر پنجشنبه در جلسه پرونده الکترونیک سلامت در مازندران ضمن تشکر از گزارش‌های ارائه شده از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بدترین شکل تضاد در منافع، تضاد منافع در سیاستگذاری است و با توجه به تئوری قطار موازی وظیفه اصلی ستاد وزارت تسهیل گر بودن و حمایت از دانشگاه‌های استان است و در مرحله بعد هم متعادل سازی است.

صفی خانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنان با قوت و قدرت به کار خود در زمینه سامانه الکترونیک سلامت ادامه دهد و پروژه را به کل استان تعمیم دهد و باید استارت فراگیر شدن سامانه در همه شهرهای استان را زد زیرا هیچ راهی جز موفقیت نداریم.

مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت افزود: باید بابت کار تیمی خوب و همدلی قابل توجه در این دانشگاه از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشکر کنم.

دکتر صفی خانی گفت: نرم افزارهای نسخه پیچی در داروخانه با سامانه وزارات بهداشت و نسخه نویس، تبادل داده می‌کنند. و هیچ الزامی برای ارائه دهندگان خدمت جهت استفاده از یک سامانه خاص وجود ندارد.

جهانگیری معاون سازمان نظام پزشکی کشور هم ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز بسیار خوشحالیم که کسی که تصمیم گرفته و تصمیم سازی کرده صاحب فرآیند بوده و شاهد ارائه بسیار خوب سامانه الکترونیک هستیم که در بستر درست آن طراحی و راه اندازی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.