پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب شد

0

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتراسدالله تیموری یانسری را به سمت “سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری” منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در متن حکم انتصاب دکترمنصور غلامی خطاب به دکتراسدالله تیموری یانسری آمده است: “با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری” منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.”

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتراسدالله تیموری یانسری عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشیار پایه ۲۱ رشته علوم دامی در گرایش تغذیه دام و طیور است.

وی تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۹۰ رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را به عهده داشته و موفق به چاپ بیش از ۸۵ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی و با نمایه بین المللی شده است.

چاپ بیش از ۲۵۰ مقاله در کنفرانس ها و سمینارهای داخلی و خارجی شده است از دیگر سوابق علمی و پژوهشی دکتراسدالله تیموری یانسری است.

دکتراسدالله تیموری یانسری تاکنون سه بار به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر دانشگاهی و یک بار به عنوان پژوهشگر برتر استانی انتخاب شده است.

از دیگر سوابق دکتر تیموری می‌توان به عضویت وی در هیات تحریریه چندین مجله علمی پژوهشی داخلی و یک مجله ISI اشاره کرد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مدت ۹ سال، دبیری هم اندیشی استادان دانشگاه (۴ سال)، نماینده وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در هیات نظارت دانشگاه (۳ سال)، نماینده وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان در استان مازندران (۴ سال)، نماینده دانشگاه های دولتی کشور در شورای مرکزی صنفی سازمان دانشجویان کشور (۳ سال)، هیات رئیسه انجمن علمی علوم دامی شاخه شمال کشور و دبیر اجرایی و علمی ۴ کنفرانس ملی از جمله سوابق اجرایی دکتراسدالله تیموری یانسری است.

همچنین وزیرعلوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکترمحمدعلی بهمینار، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.