پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه‌گذاری در صنعت هوانوردی سودآوری دارد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، حسین اسفندیاری امروز در مراسم افتتاح نخستین خط پروازی بومی مازندران و بهره‌برداری از ترمینال مستقبلین و مشایعت فرودگاه بین المللی دشت ناز، اظهار داشت: امروز زنجیره حمل ونقل هوایی درمازندران به عنوان بزرگ‌ترین محور توسعه مناطق شناخته و تکمیل شد که با حمایت‌ها و همراهی این اتفاق بزرگ رقم خورده است.

وی افزود: فرودگاه ساری از لحاظ تجهیزات مجهز بوده و هیچ کمبودی ندارد. ترمینال، حوزه هوانوردی و دستگاه فرود دقیق و آغاز عملیات فنداسیون و کارهای ساختمانی فرودگاه ساری در بهترین حالت است.

این مسئول دامه داد: در عملیات حج ترمینال استقبال استفاده شد که با گسترش پرواز این ترمینال خدمت رسانی بیشتری خواهد داشت.

اسفندیاری ادامه داد: زمانی خط هوایی در یک استان به عنوان پایگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند با استقبال مردم شاهد جهش پرواز مردم و حمل بار و توسعه مقاصد زیارتی و اقتصادی خواهیم بود.

وی بیان کرد: حمل و نقل هوایی صنعتی پرهزینه است که باید از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت کنیم و باهمت، تلاش و پشتیبانی مسئولان شاهد توسعه در این زمینه هستیم.

افزایش پروازهای فرودگاه ساری

سعدالله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه‌ههای مازندران نیز مازندران گفت: فرودگاه دشت ناز  هفته ای 80 پرواز و درطول سالشش هزار و 111 پرواز انجام داده که با افتتاح این خط پروازی شاهد سیر صعودی پروازها خواهیم بود.

وی بیان کرد: افتتاح این خط پروازی در توسعه مناسبات اقتصادی، فرهنگی و گردشگری منطقه نقش مهمی داشته که امیدواریم شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: این همه تحول و اقتدار جمهوری اسلانی ایران در دنیا به دلیل رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا بوده که باید نعمت ولایت را قدر بدانیم.

تشویق سرمایه‌گذاران در استان

آیت الله نورالله طبرسی افزود: فرودگاه بین المللی دشت ناز با قابلیت جابجایی مسافر و حمل و نقل آسان با سرویس‌های خوب درخدمت مردم است.

وی بیان کرد: در شان مازندران نیست که از توسعه عقب بماند و باید با توجه به این همه امکانات و ظرفیت خوب زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم.

طبرسی بیان کرد: استاندار مازندران فردی ساعی پرتلاش و کاربلد است که می‌تواند اقدامات بزرگ را انجام دهد که در زمینه جذب سرمایه‌گذاران باید بروکراسی و کاغذ بازی را از ادارات حذف و پیچ وخم ادارات را رفع کنیم.

وی بیان کرد: اکنون که در تحریم اقتصادی به سر می‌بریم سرمایه‌گذاران کار مهم و جهادی می‌کنند که سرمایه خود را وارد عرصه اشتغال می‌کنند.

امام جمعه ساری گفت: اختلافهای قومی و حذبی را کنار بگذاریم ودست به دست هم کارهای بزرگ را انجام دهیم و ابتدا خود مردم باید دراین عرصه مشارکت داشته باشند.

استاندار مازندران نیز بیان کرد: صنعت پرواز حلقه مفقوده و اثرگذار در توسعه است که امروز شکل گرفته که خداوند راشاکریم شاهد افتتاح این خط پروازی هستیم.

محمد اسلامی افزود: افتتاح این پرواز بومی نیازهای همه جانبه به گردشگری و اقتصاد را رشد می‌دهد تا شاهد رشد روز افزون باشیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.