پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| پشت صحنه برنامه "مهمان خدا" شبکه تبرستان روایت تصویر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ویژه برنامه افطاری “مهمان خدا” ماه مبارک رمضان عصر هر روز از ساعت 19 تا موسم افطار به تهیه کنندگی رقیه یحیی‌زاده به صورت زنده از بوستان ولایت ساری پخش می‌شود.

این برنامه که با اجرای مرتضی عرب از مجریان برتر استانی و کشوری برگزار می‌شود، میزبان تعدادی از خبرنگاران استان از پشت صحنه این برنامه تلویزیونی بوده است.

رقیه یحیی‌زاده تهیه‌کننده برنامه مهمان خدا در حاشیه بازدید خبرنگاران از پشت صحنه این برنامه، فقره سوژه را از مشکلات فراروی برنامه‌های زنده و ترکیبی مناسبتی دانست و از فعالان اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا در معرفی و سوژه‌یابی برنامه‌سازان را یاری کنند.

وی مسائل مالی را از دیگر دغدغه‌های فراروی برنامه‌سازی در شبکه‌های محلی و مراکز استان‌ها برشمرد و گفت: کمبود امکانات و تجهیزات فنی از دیگر مسائل است و بسیاری از تجهیزات قدیمی است و باید به‌روز شود.

یحیی‌زاده تصریح کرد: به‌رغم آن که بودجه کم و امکانات خوبی نداریم اما از نیروی انسانی خوب و قوی بهره‌مند هستیم که جزو بهترین‌های برنامه‌سازی هستند.

تهیه‌کننده برنامه مهمان خدا که ماه رمضان سال قبل، برنامه وارش را در مسجد تاریخی فرح‌آباد به روی آنتن شبکه مازندران برده است ادامه می‌دهد: پخش تصاویر هلی شات از این مسجد، سبب آشنایی شماری زیادی با این اثر تاریخی شده است.

وی افزود: برنامه مهمان خدا با همکاری شهرداری ساری و در بوستان ولایت به‌صورت زنده تولید و پخش می‌شود و آیتم‌های مختلفی با سوژه‌های اجتماعی و معارفی دارد و قصد داریم شادی و نشاط را در ماه رمضان نمایش دهیم.

عکس از محسن هدایتی

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.