پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| ملت ایران همواره تابع محض ولی‌فقیه است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری در مصلای جمعه مرکز مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن در ماه مبارک رمضان با تبعیت از ولایت فقیه بتوانند زنگارها را از خود دور کنند و به زهد و پارسایی برسند.

وی افزود: خودسازی، تقوا و خداترسی از مزایا و اثرات موثر ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه ساری با تاکید بر تقویت صله رحم و کمک به محرومان در ماه صیام، تصریح کرد: خواب، نفس و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان عبادت است.

وی با گرامی‌داشت سوم خرداد سالرو آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت: به تعبیر معمار کبیر انقلاب، خرمشهر را خدا آزاد کرده است و این شهر قهرمان باید همواره در کشور گرامی داشته شود. از خودگذشتگی و مدیریت جهادی رزمندگان سبب فتح فتوحاتی در هشت سال دفاع مقدس نظیر فتح خرمشهر شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جانبازان، رزمندگان و شهدای بسیاری برای آزادسازی خرمشهر نصیب نظام شدند، افزود: فتح خرمشهر سبب شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگیرد.

طبرسی با تسلیت وفات ابی‌طالب پدر بزرگوار امیرمومنان(ع) تصریح کرد: متاسفانه اهل تسنن آن زمان پدر مولای متقیان را با القاب ناروا، حصر سیاسی کرده و تهمت سیاسی زدند. ابوطالب وفادار واقعی به پیامبر گرامی اسلام(ص) و پیشتاز اسلام ناب محمدی در عصر خود بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس، تصریح کرد: اعراب مزدور وابسته با همکاری ترامپ جنایتکار در صدد حذف تفکر اسلامی در بیت المقدس هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچگاه دوستدار نظام اسلامی نیستند، افزود: ملت ایران همواره تابع محض ولی فقیه بوده و دستخوش توطئه‌های استکباری نمی‌شود.

طبرسی با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی باید با وضع قوانین توسط نمایندگان مجلس در کشور محقق شود، تصریح کرد: بسیاری از موانع بیمه‌ای و گمرکی سبب می‌شود تا حمایت از کالای ایرانی در جامعه به مفهوم واقعی نمود عینی پیدا نکند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح ادارات از اساسی‌ترین برنامه همه دولت‌ها بوده که هنوز به مفهوم واقعی اجرایی نشده است، افزود: سازمان اداری کشور در پاسخگوی به ارباب رجوع باید سازماندهی و ساماندهی شود.

وی با اعلام اینکه مازندران استان کشاورزی بوده که هنوز مشکلات رفع نشده فراوان دارد، تصریح کرد: خسارات ناشی از یخ زدگی به باغداران مازندرانی از سال قبل هنوز پرداخت نشده و از سویی واردات بی‌رویه سبب اجبار به کشاورز به فروش ارزان محصولاتش شده است.

طبرسی با بیان اینکه بانک کشاورزی مازندران نسبت به عدم پرداخت به موقع و کم بهره تسهیلات حوادث به کشاورزان کم کاری کرده است، تصریح کرد: پیگیری دلایل رکود شهرک‌های صنعتی و افزایش بیکاری در مازندران باید از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه باید حقوق حقه مازندرانی‌ها از دستگاه‌های دولتی کشور اخذ شود، تصریح کرد: مازندران صرفا متعلق به این استان نبوده و بسیاری از فصول سال مورد استفاده مردم آحاد کشور قرار گرفته است.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه ساری، نمازگزاران ساروی با سردادن شعارهایی اقدام ترامپ احمق و اسرائیل غاصب در انتقال سفارت آمریکا از اسرائیل به بیت المقدس را محکوم کردند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.