پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| دولت نسبت به حمایت از سازمان متولی دین اسلام اهتمام بیشتری داشته باشد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در دیدار با مدیران و معاونان تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: مجموعه سازمان تبلیغات در سراسر استان وظیفه تبلیغ دینی دارند که امیدواریم رسالت نبوی را کامل انجام دهیم.

وی افزود: اسلام با گفتار، صحبت، بیان و منطق پیش رفت نه با پول و زر  و بدانیم  تبلیغ و کلام روحانیت  از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

طبرسی بیان کرد: جایگاه تبلیغات اهمیت فراوانی دارد و همان گونه که می‌دانیم امام راحل از سال 42 با تبلیغات شاه را از مملکت بیرون کرد و بدانیم انقلاب ما همانند انقلاب پیامبر(ص) انقلاب  و کلام و سخن بوده که باید این امر را سرمشق قرار دهیم.

وی گفت: دشمنان و هیچ قدرت استکباری برای سازش با روحانیون  نیامدند بلکه در مقام جنگ و عداوت بودند و این تبلیغات وسیع برای آن است که از نفوذ کلام کم و مردم را از حکومت و ولی فقیه و دین دور کنند.

طبرسی بیان کرد: روحانیت جایگاه ویژه و مهی در جامعه دارد که سازمان تبلیغات باید در خارج و داخل به  تبلیغ آموزه‌های دینی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیامبران وظیفه تشریع و تبلیغ داشته که شریعت برای خودشان و تبلیغ جایگاه امامان و جانشینان پیامبر بود که اکنون روحانیون وظیفه تبلیغ دارند.

 وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد شبهات و تفرقه افکنی در جامعه است که باید با روش درست به سئوالات و شبهات، مسائل شرعی و عرفی  دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان  پاسخ داده شود تا توطئه‌های دشمنان در زمینه انحراف جامعه خنثی  شود.

طبرسی افزود: برای تربیت مبلغ باید دانشگاه و یا سازمان متولی باشد تا به نکات مخاطب‌شناسی سلیقه و نیاز جامعه باید توجه شود همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تاکنون در حد شعار و حرف  بود که باید حرکت و اقدامی جدی در این زمینه داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید همه ما زیر چتر ولایت وظیفه خود رانجام دهیم تا مقصد و مقصود پیامبر و ولی عصر را در جامعه پیاده کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.