پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی: فصل آتی در شهریار بازی نمی‌کنم

0

پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری،در رابطه با مصدومیتش اظهار داشت: از ناحیه دیسک گردن دچار مصدومیت شدم و با فیزیوتراپی تا دو هفته دیگر به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

وی درباره حضورش در تیم شهریار ساری افزود: پیشنهادات بسیار خوبی از بهترین تیم‌ها داشتم اما به دلیل وابستگی که به استانم دارم ترجیح دادم در شهریار بمانم و بازی کنم. فصل اول شرایط خوب بود اما فصل دوم علی‌رغم عملکرد خوبمان به‌جای توجه بیشتر، مسائلی بوجود آمد که فعلا قصد بازگو کردنش را ندارم. مسلماً فصل بعدی به این منوال باشد قطعا در شهریار بازی نخواهم کرد.

دروازه‌بان نوشهری تیم ملی ادامه داد: مازندران با سواحلی که دارد از ظرفیت بالایی در رشته فوتبال ساحلی برخوردار است که حتی می‌تواند به قطب این رشته ورزشی در کشور تبدیل شود اما متاسفانه از گذشته ورزش استان مازندران از ضعف مدیریتی و جذب اسپانسر رنج می‌برد و به همین دلیل مازندران نمی‌تواند در ورزش به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

حسینی در مورد انتخاب محمد مرادی به‌عنوان پدیده مسابقات فوتبال ساحلی جهان یادآور شد: خیلی خوشحالم در سالی که بازی و تدارکات ملی کمی داشتیم، محمد توانست عنوانی که شایستگی‌اش را داشت کسب کند و این اتفاق سوپرایز زیبایی برایم بود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.