پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| اظهارات ترامپ علیه ایران یاوه گویی بیهوده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با دعوت مومنان به تقوای الهی  اظهار داشت: باید در جامعه دینی و ایمانی، دروغ و خودپسندی از انسان متعالی زدوده شود.

وی افزود: انسان برای رسیدن به رستگاری و جاودانگی باید همواره در زندگی خود تقوا پیشه کند تا رستگار و سعادتمند در دنیا و آخرت باقی بماند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه کشتار مظلومان بی دفاع در کشورهای جهان نمونه ای از نقض حقوق بشر در دنیا است، تصریح کرد: متاسفانه در جوامع غربی، ایمان، احترام به انسان و بشردوستی رنگ باخته است.

قاسمی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط کنونی به پله‌های ترقی و نوآوری در عرصه ملی و بین المللی نائل آمده است، افزود: بی توجهی به سیره ائمه معصومین در جامعه ضد اسلامی به برخی کشورهای اسلامی و عربی در حال رسوخ کردن است.

خطیب نماز جمعه موقت مرکز مازندران با اعلام اینکه ملت ایران با گذشت 40 سال از انقلاب همچنان استوار و ثابت قدم ایستاده است، گفت: مواضع ضداستکباری ملت ایران سبب منکوب شدن توطئه‌های دشمن در عرصه جهانی شده است.

وی با اعلام اینکه تحریم‌های آمریکا خللی بر اراده ملت ایران بر تبعیت از ولایت فقیه وارد نخواهد کرد، افزود: اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی دشمن خونخوار را متحیر کرده است.

قاسسمی با اشاره به یاوه گویی‌های ترامپ در مورد تحریم‌های صورت داده شده علیه ایران، گفت: ملت ایران تازگی با تحریم‌های متعدد اقتصادی و اجتماعی مواجه نشده و این تحریم‌های اخیر سبب افزایش مشکلات در جامعه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه خانواده در جامعه اسلامی باید بر اساس موازین دینی و شرعی اتخاذ شود، افزود: انسان متعالی و مترقی باید در زندگانی خود همواره یاد و نامش خدای باری تعالی باشد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به موسم حج از حاجیان خواست از برکات این سفر معنوی برخوردار شوند، گفت: حاجیان در این سفر معنوی باید از برکات معنوی آن استفاده بهینه صورت دهند.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.