پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سارقان منازل در مازندران دستگیر شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان‌های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیا قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، اغلب سرقت‌ها مشابه و توسط فرد یا افرادی که سارق حرفه ای و سابقه دار هستند،صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات از محل وقوع جرم سرانجام د  دو سارق حرفه ای منزل را که اهل و ساکن یکی از استان‌های کشور بوده اند، را شناسایی کردند.

میرفیضی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان از اقدام عملیاتی و ضربتی پلیس در دستگیری دو متهم این پرونده با هماهنگی قضایی خبر داد و افزود: متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از 43 فقره سرقت در شهرستان‌های ساری، بابل و قائم‌شهر اقرار کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از 200 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

میرفیضی با بیان اینکه شش متهم به همکاری و همدستی با متهمان به سرقت در مناطق مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.