پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت ۲۰۰ مسکن ویژه ایتام در مازندران آغاز شد

0

رضا نوروزی در حاشیه جشن گلریزان نیکوکاران آملی برای ساخت خانه ایتام در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساخت این تعداد منزل مسکونی که در قالب طرح «لذت لبخند» در ۱۶ شهرستان مازندران آغاز شده و حداقل تا پایان سال جاری به مددجویان زیرپوشش تحویل داده می‌شود.

وی افزود: تمامی هزینه ساخت منزل خانواده ایتام از محل کمک خیران و نیک اندیشان استان تأمین می‌شود تا شرایط و فضا برای خانه دار شدن این اقشار فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به وجود حدود ۴ هزار یتیم در استان اشاره کرد و اینکه از ۳۵۰ یتیم بدون مسکن ومستاجر هستند، گفت: کمبود نداشتن زمین به عنوان مشکل اصلی در خانه دار شدن ایتام استان است که کمیته امداد برای اجرای این طرح بیشتر از هر زمان دیگر به حمایت خیران نیاز دارد.

به گفته نوروزی، خیران می‌توانند در قالب اهدای زمین، تأمین مصالح و وجه نقدی در ساخت خانه‌های ایتام و شتاب بخشیدن به روند ساخت آن اقدام کنند.

تحویل طرح واگذاری ۵۰۰ خانه مددجویان تا پایان شهریور

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همچنین با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ خانه برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با همکاری نیکوکاران استان در دست اجرا است، گفت: تاکنون شماری از این خانه به مددجویان زیر پوشش تحویل شده و باقی مانده خانه‌های نیمه کاره نیز حداقل تا پایان شهریورماه امسال تحویل داده خواهد شد.

بیش از ۷۰ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.