پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت کانون نابینایان آمل در مازندران آغاز شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عملیات احداث ساختمان نابینایان آمل امروز با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل اعضای مجمع خیرین آمل در روستای کلاصفا بخش مرکزی این شهرستان بر زمین خورد.

نماینده مردم آمل در این مراسم با بیان اینکه نابینایان به لحاظ بعد جسمی دیداری محروم هستند که باید برای رفع نیاز آنها در حد مقدور جبران پرداخت، گفت: برای جبران این مقدورات ما مسئولان باید ورود جدی یابیم تا این تامین صورت گیرد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه اکنون در کشور مشکلات زیاد است اما عبور از این مشکلات نیز زیاد وجود دارد، گفت: در اجرای طرح هادی روستاها نیز در مقداری که عقب‌نشینی صورت گرفته و آماده کار باشد اعتبار آن اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: برای احداث ساختمان کانون نابینایان نیز ورود خیران بسیار مهم است و برای آنها این کار خیرخواهانه به یادگار برای سال‌های سال و حتی توشه‌ای برای آخرت‌شان به جای می‌ماند.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه برای جذب اعتبار دولتی جهت ساخت چنین پروژه‌هایی می‌توان ورود یافت منتهی تخصیص این اعتبارات زمان‌بر است، اظهار داشت: در تامین ساخت این کانون نیز یک میلیارد ریال از سوی اعتبارات دولتی اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم آمل با اشاره به پروژه برگردان جاده آمل به محمودآباد یادآور شد: اعتبار اولیه برای این پروژه 7 میلیارد ریال تعیین شده و باید این را به پیمانکار اعلام شود تا کار این پروژه را قبول و استارت کار را بزند؛ برای اتمام این برگردان ممکن است 2 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه اکنون در اجرای راه‌های مواصلاتی این شهرستان اکثر پروژه‌های چهاربانده کردن در دست اقدام است، گفت: دو محور روستایی آمل به سرخرود و اوجی‌آباد به سیاهکلا مانده که بزودی در ردیف تصویب بودجه قرار گرفته و پروژه آغاز می‌شود.

یوسفیان‌ملا افزود: تاکنون در اجرای پروژه‌های ملی شهرستان آمل یک مورد تملک صورت نگرفته و همه با توافق حل شده زیرا قطعا قیمت و رقم باید آزاد باشد.

به گزارش تسنیم، کلنگ احداث ساختمان کانون نابینایان آمل با اهدای زمینی به مساحت 250 مترمربع از سوی خانواده شهید یحیی سلیمانی به ارزش 300 میلیون تومان در روستای کلاصفای بخش مرکزی این شهرستان بر زمین زده شد که برای ساخت این پروژه بالغ بر 350 میلیون تومان نیاز است و تاکنون بالغ بر 150 میلیون تومان از سوی نماینده مردم، فرماندار و خیرین آمل جمع‌آوری شد.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.