پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب فعالیت نمایندگان مجلس باشد

0

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با مقام‌ معظم رهبری، اظهار داشت:  مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری را حکیمانه و فصل الخطاب می‌داند و آن را سرلوحه قانون گذاری قرارمی‌دهد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی برای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به خود انتقادی عملکردی بپردازد و با اصلاح آیین نامه داخلی گام‌های عملی و علنی بردارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با پذیرش برخی عارضه‌ها و آسیب‌ها در روندهای قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون تاکید کرد: نمایندگان برای اصلاح روندهای قانون‌گذاری و تاثیر نقش نظارتی مجلس باید ابتدا به اصلاح نگرش‌ها، رویکرد ها و رفتارهای فردی و اجتماعی خود بپردازنند و با خودسازی و تحکیم مواضع انقلابی رضایت مردم و رهبر انقلاب اسلامی را جلب کنند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اعلام آمادگی برای نهادینه شدن تذکرات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اجرای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موجب تقویت کارکرد مجلس و ارتقای توان و نقش آفرینی نمایندگان می‌شود.

وی با اشاره به اختلاف نظرهای سیاسی و کارشناسی در مجلس، گفت: اگر به رهنمود های رهبری توجه عملی و انقلابی داشته باشیم می‌توانیم با آرامش تصمیم‌گیری کنیم و تحت تاثیر فشارهای سیاسی داخلی و خارجی نشویم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.