پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه يابي مستند سينمائي «پاپلی» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به دو جشنواره جهاني

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مستند بلند سینمایی « پاپلی » به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به مرحله نهایی دو جشنواره معتبر خارجی راه یافت.

بر همین اساس مهدی زمانپور کیاسری با مستند بلند سینمایی « پاپلی » در دو جشنواره معتبر فيلم دوربان افریقای جنوبی و جشنواره کازان روسیه شرکت خواهد کرد.

جشنواره فيلم دوربان، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین و معتبر ترين جشنواره‌ فیلم آفریقای جنوبی است كه سی و هشتمین دوره آن از ١٣ تا ٢٣ ژوئیه در آن كشور برگزار می‌شود. مستند پاپلی در مرحله نهایی این جشواره معتبر راه یافته است.

همچنین جشنواره فيلم «کازان» روسيه كه تمركز آن بر روی نمایش فیلم هایی است که در آنها ایده های صلح طلبانه، انسانیت و گفتگوهای بینافرهنگی ترویج می شود سيزدهمين دوره خود را از ۵ تا ۱۱ سپتامبر در شهر کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار مي كند.

زمانپور کیاسری كارگردان مستند پاپلی بهمراه خانواده به دعوت دبير جشنواره در اين فستيوال معتبر در کشور روسیه حضور خواهند يافت.

مستند ۷۲ دقیقه‌ای «پاپلی» زندگی یک خانواده روستایی در روستای باباکلا بخش چهاردانگه را در جنگل روایت می‌کند که دور از روستا، کاملاً مستقل زندگی کرده و ضمن کشاورزی و دامداری برای امرار معاش، با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. پدر خانواده ۲۵ سال پیش بر اثر اتفاقی قطع نخاع شده و پرستاری‌اش به عهده دختر و مادر خانواده است. «زینب» خواستگاران زیادی دارد، اما پدر و مادر به هیچ عنوان نمی‌توانند دوری او را تحمل کنند و…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.