پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار فرماندار شهرستان ساری با مردم بخش چهاردانگه

0
پایگاه خبری چهاردانگه: ،عباس علی رضایی امروز سه شنبه 26 تیر 1397  با سفر به بخش چهاردانگه  به اتفاق مدیران شهرستان ساری در محل بخشداری چهاردانگه  با مردم منطقه ملاقات و نسبت به رفع مشکلات آنان دستوراتی را صادر کرد.
در حاشیه ملاقات عمومی فرماندار به همراه روسای ادارات شهرستان ساری و بخش چهاردانگه با اعضای شورای اسلامی و دهیاران و اهالی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در محل بخشداری چهاردانگه برگزار شد.
در این دیدار دهیاران و اعصای شورای شهر از نزدیک با فرماندار دیدار کردند و به بیان مشکلات روستاهای منطقه خود اشاره کردند. در این نشست برخی از مشکلات دهیاران در حوزه بنیاد مسکن، راه روستایی و حوزه کشاورزی و آب شرب روستاها بوده است. اجرای طرح هادی روستاها نیز از دیگر خواسته‌های شوراها و دهیاران منطقه چهاردانگه بوده است

رضایی فرماندار ساری با بیان اینکه دستگاه‌ها در اجرای پروژه عمرانی اصول فنی را رعایت کنند، افزود: همه مدیران ادارات مکلف هستند نسبت به اجرای دقیق پروژه‌ای فنی و عمرانی در روستاها اقدام کنند.

وی بیان کرد: سه شنبه روز ملاقات عمومی مسئولات با مردم بوده و هیچ مدیر در شهرستان در روز مورد حق برگزاری جلسه ندارد و باید به مشکلات مردم رسیدگی کند. اگر چنانچه این مسئله در اداره‌ای مشاهده شد به واحد بازرسی فرمانداری ساری اطلاع‌رسانی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.