پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری 3 شکارچی غیر مجاز در پارک ملی کیاسر ( تصویر )

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، مامورین حفاظت محیط زیست شهرهای ساری ،کیاسر، بابل،بابلسر، نوشهر ، نکا و بهشهر در حین گشت و کنترل شبانه روزی در مناطق جنگلی ،آب بندان ها وشالیزار های حوزه استحفاظی خود 18شکارچی و صیاد متخلف را به همراه 14 قبضه سلاح شکاری که پنج قبضه قاچاق و 350قطعه چکاوک ، لاشه شش طاقه قرقاول ،یک قطعه کاکایی و22قطعه ماهی دستگیر نمودند.

ماموران اجرائی اداره پارک ملی کیاسر در حین گشت و کنترل در منطقه لبسرم سه شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه پنح طاقه قرقاول دستگیر کردند.

در همین رابطه ماموران اجرائی محیط بانی هولار در حین گشت وکنترل در منطقه ورکی و کلینجانرستاق دو متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری که دو قبضه قاچاق ولاشه یک طاقه قرقاول ماده دستگیر کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت و کنترل در در آبندان لجمه، روشندان و کبوتر دان از پنج نفر متخلف، پنج قبضه سلاح شکاری که یک قبضه قاچاق بوده، کشف و ضبط کردند.

ماموران اداره حفاظت حیط زیست بابل در حین گشت وکنترل در آب بندان‌ های این شهرستان سه شکارچی متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری که دو قبضه قاچاق و یک قطعه پرنده کاکایی دستگیر کردند.

همچنین ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان نکا براساس دریافت گزارش مردمی مبنی بر شکار غیر به روستای کارکم در منطقه هزارجریباعزام و یک شکارچی با سابقه را به همراه یک قبضه اسلحه قبل از اقدام به شکار دستگیر کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست نوشهر نیز در حین گشت وکنترل درزمین‌های کشاورزی حومه این شهر یک شکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

همچنین ماموران حفاظت محیط زیست بهشهر با همکاری نیرو‌های انتظامی پاسگاه رستمکلا به یک خودور مشکوک و بعد از بازرسی از خودرو متخلف ۳۵۰ قطعه چکاوک کشف و ضبط کردند و چکاوک‌ ها توسط محیط بانان در پناهگاه حیات و حش میانکاله رهاسازی شدند.

همچنین ماموران حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله در حین گشت وکنترل در تالاب میانکاله دو صیاد غیرمجاز را به همراه ۲۲ قطعه ماهی دستگیر کردند.

 

1 نظر
  1. رسول می گوید

    besyar aali bood

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.