پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درمان دندان درد خارجی‌ها در دانشکده دندانپزشکی بابل

0

رئیس دانشکده داندانپزشکی بابل گفت: نبود ترانسفر پیشرفته و پرواز مستقیم، خدمات هتلدینگ و تورهای آموزش دیده توریسم درمانی از مهم ترین موانع پیشروی جذب توریسم درمانی در مازندران است.

 احسان موعودی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اگر چه اجرا و عملیاتی کردن اشتغال نیازمند عظمی جدی است اما دانشکده دندانپزشکی بابل با اهمیت به توریسم درمانی برای اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان مازندران، با ارائه خدمات دندان پزشکی به توریست های خارجی با پایین ترین تعرفه درمانی و بالاترین سطح کیفی درمانی نقش اساسی در اشتغال ایجاد می کند.

وی با بیان این که این دانشکده آمادگی کامل دارد تا به قطب توریسم درمانی منطقه تبدیل گردد، گفت: وجود اساتید فوق تخصص، محققان و هیئت علمی مجرب و برخورداری از آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن باعث شده است که ماهانه بسیاری از توریست های درمانی داخلی به این دانشکده مراجعه کنند.

موعودی گفت: اکنون زمان آن فرارسیده است که دانش و تخصص را به ثروت ملی تبدیل و با بهره گیری از علم برای کشور ارزآوری داشته باشیم؛ در این راستا با تاسیس شرکت دانش بنیان می توان خدماتی ارائه کرد که توریست های داخلی و خارجی  از خدمات متنوع این دانشکده بهره وری کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل خاطرنشان کرد: هر چند در این دانشکده برای جذب توریسم خارجی گام‌ های اساسی نیز برداشته شده است اما هنوز برخی زیرساخت‌های لازم برای تحقق کامل این هدف وجود ندارد.

موعودی، نبود ترانسفر پیشرفته و پرواز مستقیم، خدمات هتلدینگ، تورهای آموزش دیده توریسم درمانی و غیره را از مهم ترین موانع پیشروی صنعت توریسم درمانی در مازندران دانست.

وی گفت: خدمات توریسم درمانی در مازندران به صورت سیستماتیک نبوده و هتلینگ این استان قوی نیست.

رئیس دانشکده دندانپزشکی بابل خاطرنشان کرد: باید متولی برای جذب توریست درمانی در مازندران مشخص شود بعلاوه بازاریابی برای این حوزه انجام و دفاتر گردشگری توریست درمانی در استان فعال شده و به دانشگاه علوم پزشکی بابل متصل شوند، هرچند توسعه صنعت توریسم درمانی نیازمند جدی در تامین زیرساخت‌های هوایی و جاده‌ای مناسب نیز است.


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.