پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

داوران مرحله بازبینی جشنواره تئاتر بسیج مازندران معرفی شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران، علیرضا سعیدی کیاسری با اعلام این خبر گفت: اعضای هیات بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل، و در دو بخش بچه های محله و صحنه ای به انتخاب آثار می پردازند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران اظهار داشت: حمیدرضا گل محمدی،یاسر محمودی برنتی،مصطفی اژدرپور منفرد و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان ناظر هیات بازبینی، 14 نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل،بابل،فریدونکنار، قائم شهر،نکا و نور مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی افزود: بازبینی نمایشهای بخش بچه های محله در روزهای 29 و 30 مهرماه انجام می شود.

سعیدی کیاسری گفت:در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران،سلمان خطی،رضا پاک نژاد،یاسر محمودی و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان داور ناظر، 27 نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل،بابل،بابلسر،تنکاین،جویبار،رامسر،ساری،فریدونکنار،قائم شهر، نور و نوشهر جهت انتخاب برای حضور درمرحله پایانی جشنواره داوری می کنند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره برای سازمان بسیج هنرمندان مازندران و احترام به تلاش و مساعی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، حمیدرضا هراسانی رییس سازمان بسیج هنرمندان مازندران و رییس ستاد برگزاری جشنواره، در هر دو بخش بچه های محله و بخش صحنه ای، مسئولیت هیات بازبینی را بر عهده خواهد داشت.

سعیدی کیاسری بیان داشت: بازبینی نمایشهای بخش صحنه ای در روزهای اول تا چهارم آبان ماه صورت می گیرد.

وی افزود: هنرمندان استان، 58 متن نمایشی از شهرهای مختلف مازندران برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه ارسال نمودند.

این جشنواره هفته اول آذرماه جاری همزمان با هفته گرامیداشت بسیج برگزار می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.