پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط لوله دامغان-کیاسر-نکا از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است

حسن منتظر تربتی گفت: هم اکنون شبکه شمال کشور پایداری اولیه را پیدا کرده است، اعلام کرد: برای پایداری توسعه‌ای نیز خط لوله دامغان-کیاسر-نکا را احداث می‌کنیم و شبکه گاز با بهره‌برداری از آن از همه نظر تقویت می‌شود.

0

 

 
به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه، خبرگزاری موج، حسن منتظر تربتی، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، درباره پروژه‌های در دست اجرای این شرکت برای افزایش پایداری انتقال گاز شمال کشور، اظهار کرد: پیش از این پروژه‌های زیادی برای تأمین و پایداری شبکه گاز شمال کشور اجرا شده و تا حدودی پایداری این منطقه افزایش یافته است.
 

حسن منتظر تربتی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به خط سوم سراسری که تا رشت احداث شده و خط لوله میامی-دشت اشاره کرد.
 

وی با بیان این که هم اکنون شبکه شمال کشور پایداری اولیه را پیدا کرده است، اعلام کرد: برای پایداری توسعه‌ای نیز خط لوله دامغان – کیاسر – نکا را احداث می‌کنیم و شبکه گاز با بهره‌برداری از آن از همه نظر تقویت می‌شود.

تربتی تأکید کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران احداث خط لوله دامغان – کیاسر – نکا را به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران پیگیری می‌کند و پیش‌بینی می‌کنیم این خط تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران پیش‌تر گفته بود: ساخت پنج ایستگاه تقویت فشار گاز خنج، جهرم، نائین، کاشان و صفاشهر روی خط هشتم سراسری و احداث خط ششم سراسری از جمله پروژه‌های اولویت‌دار شرکت ملی گاز ایران به شمار می‌آید و تاکنون فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.
 

به گفته تربتی، این شرکت تلاش می‌کند با توجه به اولویتی که این ایستگاه‌ها در اثربخشی شبکه انتقال گاز دارند بتواند این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برساند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.