پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران/بارش 2 سانتی متر برف در کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان بودیم و علاوه بر آن دمای هوا نیز کاهش یافت.

وی بیان کرد: بیشترین بارش از روز چهارشنبه تا صبح امروز بیشترین میزان بارش از ایستگاه‌های هواشناسی نوشهر 73، بابلسر 46، آمل 36، قراخیل قائم‌شهر 32، دشت‌ناز 45، گلوگاه 43، بندرامیرآباد 21، کیاسر 10، ساری 12 و پل‌سفید و رامسر 10 میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین بیشترین بارش برف از ایستگاه‌های هواشناسی سیاه‌بیشه، آلاشت و کیاسر با ارتفاع 2 سانتی‌متر به ثبت رسیده البته در ارتفاعات بالادست کیاسر برف بیشتری گزارش شده است.

اسدی با بیان اینکه امروز شاهد بارش متناوب برف و باران در آسمان مازندران هستیم، اضافه کرد: جاده‌های مناطق کوهستانی نیز گاهاً مه‌آلودو با کاهش دید همراه بوده که لازم است رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی به‌تدریج از اواخر دیروز از آسمان مازندران خارج شده، تصریح کرد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، دوشنبه شب با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب استان خواهیم بود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز مواج بوده و از فردا به‌تدریج از ارتفاع موج کاسته می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.