پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت از تولیدات بومی در بسیج مهندسین صنعت مازندران پیگیری می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی مازندران، هاد عسگری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی و تکیه بر ظرفیت‌های بومی، یکی از اهداف سازمان بسیج مهندسی در حمایت از بخش صنعت بوده و به‌صورت کلینیکی در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج مهندسی استان در این تفاهم نامه، افزود: همکاری، مشاوره، پایش و ارزیابی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی و شناسایی و ایجاد هم افزایی ظرفیت‌های موجود، از تعهدات سازمان بسیج مهندسی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.

سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و ارتقا سطح همکاری متقابل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدات داخلی و بمنظور هم افزایی منعقد شده است.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه افزود: همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و اشتراک گذاری منابع موجود جهت تقویت و توسعه کلینیک صنعت، از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

موسوی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج مهندسی استان در بخش تولید و صنعت به‌درستی استفاده شود، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک‌های صنعتی استان متعهد شده که آموزش‌های تخصصی مورد نیاز برای مشاوران کلینیک صنعت، پایش و ارزیابی واحدهای صنعتی و همکاری لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را با سازمان بسیج مهندسی استان داشته باشد.

این تفـاهم نامه همـکاری در هفت ماده و به مدت یک سال، به امضـا سیدمصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و هادی عسگری مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان رسیده است.

تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان، با هدف تقویت و توسعه کلینیک صنعت منعقد شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.