پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور حداکثری جوانان در نشست پرسش و پاسخ دینی شایسته تقدیر است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، میثم خادمی شهمیری، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام موسی کاظم(علیه السلام) کیاسر امروز (17مهر)در گفتگو با شبستان به استقبال گسترده اقشارمختلف به ویژه نوجوانان و جوانان از ویژه برنامه های دهه اول محرم در این کانون، عنوان داشت: مطابق سنوات گذشته مجالس عزاداری سیدالشهدا(علیه السلام) در این کانون  با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام دکتر ضیائی نیا همراه می شد.

وی با بیان اینکه کربلایی زارع و مداحان نوجوان(اعضای کانون) در مراسم های اقامه عزای حسینی به نوحه سرایی می پرداختند، یاداورشد: همچنین نشست پرسش و پاسخ دینی با حضور روحانی جوان و برخوردار از تحصیلات عالیه حوزوی یکی دیگر از برنامه های دهه اول محرم بوده که همراهی نوجوانان و جوانان با این برنامه شایسته تقدیر است.

خادمی شهمیری با اشاره به اهمیت واگذاری مسئولیت در مسجد به نوجوانان و جوانان با هدف جذب و حفظ این نسل در مسجد، گفت: امسال به نوجوانان و جوانان علاقه مند فرصت مداحی در مجالس عزاداری امام حسین(علیه السلام) و یاران آن حضرت داده شد.

وی در خاتمه از خیرین و فعالان مسجدی که در هرچه بهتر برگزار شدن مجالس عزای حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و پذیرایی از عزاداران حسینی از هیچ کمکی دریغ نکردند، تشکر و قدردانی بعمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.