پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، برگزار شد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، امروز 22 شهریور1396، با حضور معاون سیاسی فرماندار شهرستان ساری و مسئولین منطقه و شهر کیاسر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حسن زاده، معاون سیاسی فرماندار شهرستان ساری(سرپرست بخشداری منطقه)، امام جمعه منطقه و دیگر مسئولین عضو و مدعو، با محوریت دستور کار «بازگشایی مدارس و مسائل مربوط به آن» تشکیل شد، ابتدا شریعت نژاد، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد پروژه مهر 96 منطقه و تشریح دستور کار جلسه پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

شریعت نژاد افزود، آموزش و پرورش همه تلاش خود را به کار گرفت تا فضای مدارس منطقه را هر چه بهتر برای سال تحصیلی جدید مهیا نماید، که مساعدت بخشدار محترم و ادارات دیگر منطقه می تواند در اجرای احسن برنامه ها مؤثر باشد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین تیموری(امام جمعه بخش چهاردانگه – شهر کیاسر)، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از آموزش و پرورش جهت اجرای برنامه های تابستان، اوقات فراغت و بازگشایی مدارس تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری، همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و تقارن ویژه آن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس افزود: این باید بهترین فرصت باشد که ما همزمان با بازگشایی مدارس، گرامیداشت یاد و خاطر شهدای کربلا، فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و … وارد مدرسه کنیم تا بتوانیم تلاش خود را برای پرورش آینده سازانی انقلابی و حسینی برای کشور به کار گیریم.

حسن زاده، سرپرست بخشداری منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه پس از استماع نظرات و پیشنهاد های حاضرین، در باب موضوعات مطروحه، ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش، گفت: در دولت تدبیر و امید که آموزش را جزو اولویت های مهم قرار داده است اگر بخواهیم برای سربلندی کشور گامی برداریم باید آموزش و پرورش را بسازیم که ساختن آموزش و پرورش اتفاق نمی افتد مگر به دست معلمان و دانش آموزان امروز که سازندگان آینده کشور هستند.

وی افزود، باید ضمن تلاش برای جلب مشارکت، نهایت تلاشمان را بکار گیریم که از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن و پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش، استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.