پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن ولادت امام رضا(ع) به همت کانون کریم آل طاها کیاسر برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری شبستان ، همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام)، مراسم جشنی باهمکاری هیئت امناء و اعضای کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها در مسجد امام موسی کاظم (علیه السلام) شهر کیاسر برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارتنامه حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) آغاز و با اقامه نماز مغرب و عشاء و مدیحه سرای مداحان اهل بیت(علیهم السلام) همراه گردید.

حجت الاسلام سلیمانی کیاسری نیز در این مراسم معنوی، نوجوانان حاضر را مخاطب خود قرارداد و با طرح این سؤال که اگر به حرم حضرت رضا (علیه‌السلام) مشرف شوید، چه چیزی را از ایشان می خواهید؛ مهمترین حاجت یک مسلمان را افزایش ایمان عنوان کردند.

وی با اشاره به حدیث قدسی که خداوند متعال به حضرت موسی وحی کرد که حتی نمک سفره را هم از خدا بخواهید، افزود: در حرم امام رضا(علیه السلام) انسان باید تمام حاجت‌های خود را ذکر کند اما ایمان اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیاز یک مسلمان است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به داستان مبارزات حضرت ابراهیم(علیه السلام) و ماجرای شکستن بت‌ها با دست خالی و بدون داشتن لشکر و یا امکانات مادی به نمونه‌ی عینی اهمیت ایمان در زندگی انسان پرداخت و خاطرنشان کرد: باوجود ایمان و توکل برخدا انسان از همه چیز و همه کس بی‌نیاز می‌شود و توان ایستادگی در مقابل همه مستکبرین و زورگویان را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.