پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره کارآفرینان برتر در مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، ابوعلی مهدی زاده رئیس هیئت داوران جشنواره کارآفرینان برتر و مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح پنجشنبه در جشنواره کارآفرینان برتر، ترویج توسعه فرهنگ کارآفرینی، اشتغال زایی کارآفرینان، ایجاد تعامل و نشاط، هم افزایی و مشارکت و حمایت از تولید را از جمله اهداف جشنواره بیان کرد.

وی اظهار داشت: پس از ۱۲ سال برگزاری جشنواره، شاهد نوآوری در جشنواره هستیم و سه هزار کارآفرین برتر در قالب نهادی و ساختاری به عنوان اتاق کارآفرینان شده است تا نقش کارآفرینان را در نظام کارآفرینی و تصمیم گیری بیشتر کنیم.

مهدی زاده عنوان کرد: بنگاه های نوآور، جدیدبودن و بهتر شدن محصول و فرآیند را در دستور کار دارند و رویکرد اساسی جشنواره کارآفرینان بر بنگاههای نوآور است.

رئیس هیئت داوران جشنواره کارآفرینان با فرآیند داوری جشنواره اشاره و اضافه کرد: شاخص های مختلفی در داوری مدنظر قرار گرفته و شاخص نوآوری، بازار و فعالیت های نوآورانه از جمله آن بوده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:  شاخص اشتغال از دیگر محورهای داوری در جشنواره بود و این بعد توسط داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: ۳۶ آیتم در ۱۰ شاخص کلی مورد ارزیابی قرار گرفت و در مجموع ۱۰ کارآفرین برتر و برگزیده معرفی شدند و با توجه به آنکه رویکرد وزارتخانه بر نوآوری است،ایجاد نظام نوآوری در کشور ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.