پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال حساس صدرنشین‌های فوتسال در ساری برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری عصر پنجشنبه 24 آبان از ساعت 16 در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری میزبان تیم مس سونگون است.

تیم شهروند ساری نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی عصر پنجشنبه در ساری به مصاف مس سونگون می‌رود که شاگردان محمد اسماعیل‌پور مربی باسابقه و مازندرانی شهروندی‌ها در هفته‌های گذشته شکست‌های پی در پی را متحمل شده است و این هفته برای کسب پیروزی از بازی خانگی خود به میدان می رود.

شهروندی‌ها امیدوار هستند تا با حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود بتوانند در این دیدار حساس خانگی به پیروزی دست پیدا کنند تا جایگاه خود را در جدول این فصل رقابت‌های فوتسال کشور بهبود ببخشند.

تیم فوتسال مس سونگون بازی هفته گذشته خود را در مقابل تیم ارژن شیراز با پیروزی دو بر یک پشت سر گذاشت و در آن سوی میدان نیز شاگردان محمد اسماعیل‌پور در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 5 بر 3 در مقابل تیم آذرخش بندر عباس مغلوب شدند.

تیم شهروند ساری 25 امتیازی است و در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و تیم مس سونگون نیز 36 امتیازی است و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و برای رسیدن به مقام قهرمانی رقابت نزدیکی را با تیم گیتی پسند اصفهان دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.