پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جانشین فرمانده ناجا: استکبار جهانی قدرت دفاعی ایران را نشانه گرفته است

0

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: استکبار جهانی قدرت دفاعی ایران را نشانه گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، اسکندر مؤمنی در سخنرانی روز قدس قائمشهر بااشاره به حضور گسترده مردم قائمشهر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم قائمشهر و جوانان این منطقه در  تمام صحنه‌های انقلاب خط مقدم بودند و نه تنها تغییری از روزهای نخست انقلاب در آنها حاصل نشد بلکه پرشورتر و گسترده‌تر شد.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین پیروز نهایی هستند، تصریح کرد: بالاخره روزی خواهد رسید که ملت فلسطین به پیروزی برسد و صهیونیست‌ها شکست خورده و مردمی که از سرزمین‌شان رانده شدند ، برگردند و این نوید قطعی است و این حضور به این موضوع کمک می‌کند.

مومنی افزود: زنده نگهداشتن آرمان‌های فلسطین،  از تجاوزها و تصرفات دیگر جلوگیری کرد، چرا که شعار صهیونیست‌ها “از نیل تا فرات ” بود و امروز نه تنها این شعار برای آنان محقق نشد، بلکه در تمام این مسیر و غرب آسیا، یکپارچه نهضت مقاومت علیه صهیونیست‌ها و استکبار جهانی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در جلوگیری از بخشی از جنایت های اسرائیل داشته است، ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب ، هر زمان که صهیونیست‌ها به جایی لشکرکشی می‌کردند بخشی از خاک کشورهای اسلامی را جدا می‌کردند  اما با پیروزی انقلاب این موضوع متوقف شد و در تهاجمات بعدی خود شکست سختی خوردند.

وی یادآور شد: تجاوز به یک کشور اسلامی با گذشت زمان  پاک  نمی‌شود و بدون تردید صهیونیست‌ها شکست می‌خورند و اگر این حمایت‌ها و حضور در صحنه ملت و رهبری‌های مدبرانه نبود یاد و آرمان فلسطین زنده نگه داشته نمی‌شد.

مومنی با اشاره به اینکه  استکبار جهانی قدرت دفاعی ایران را نشانه گرفته اند اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ایران قدرت دفاعی نداشته باشد و این در حالی است که تاریخ ایران نشان می‌دهد در دوران معاصر و در هیچ جنگی، ایران به کشوری حمله نکرده ولی همواره مورد تهاجم کشورهای آن زمان بوده است.

وی ادامه داد: موقعیت راهبردی و استراتژیکی ایران به گونه ایست که همواره مورد طمع دشمنان است و باید از این گوهر گران‌بهای خود حمایت و مراقبت کرد.

جانشین فرمانده ناجا به برجام اشاره کرد و گفت: بزرگترین تضمینی که در دوران معاصر می‌توان به آن اشاره کرد قضیه برجام بود که گفتند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است در حالی که ایران به‌دنبال این است تا انرژی هسته‌ای را جایگزین ذخایر فسیلی کند که در حال اتمام است و از آن در مصارف پزشکی و صنعتی استفاده کند.

مومنی ادامه داد: کشورمان شرایط برجام را برای اینکه دنیا بفهمد که ایران رو بازی می‌کند پذیرفت و این درحالی صورت گرفت که آنها گفتند ما به شما ضمانت می‌دهیم که تحریم‌ها برداشته شود و این توافق توسط شورای امنیت سازمان ملل تأیید و ثبت شود و میلیاردها انسان دیدند که در سازمان ملل برجام ثبت و تأیید شد و در اندک زمانی در میان بهت و حیرت جهان توسط آمریکا فسخ شد و گفتند ما آن را قبول نداریم.

وی اظهار کرد: راهبردهای دشمن این است که در ایران باشد و سرمایه‌های ما را غارت و از صهیونیست‌ها حمایت کند و آن‌وقت شعار دموکراسی سر می‌دهند،  در روزی که ایران انتخابات داشت و بیش از 40 میلیون مردم شرکت کردند ، در کشور آل‌سعود که انتخابات در آن معنی ندارد رقص شمشیر کرده و از آنان حمایت می‌کند.

جانشین نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ما باید بتوانیم از خود دفاع کنیم چراکه موقعیت راهبردی ایران در منطقه، حیاتی است خاطرنشان کرد: دموکراسی آمریکا و کشورهای غربی این است که ایران تسلیم محض شود و هرزمان که احساس کنند ما ضعیف هستیم اهداف خود را عملی می‌کنند.

مؤمنی در پایان گفت: اگر دفاع از آرمان‌های فلسطین و مردم منطقه، حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت و افزایش قدرت دفاعی محقق شود هیچ کشور نمی‌تواند به ایران به چشم بد نگاه کند و ایران جزیره ثبات و امنیت خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.