پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جامعه نیازمند فرهنگ برتر دفاع مقدس است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد محمدی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سهمیه امسال اعزام کاروان راهیان نور شهرستان رامسر ۱۰۰ نفر خواهران و ۳۵۰ نفر برادران بسیجی بوده، اظهار کرد: اعزام ۴۵۰ بسیجی شهرستان در تاریخ ۱۸ اسفند ماه انجام و ۱۹ اسفند ماه اولین کاروان وارد اندیمشک شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های تأثیر گذار در سطح جامعه ما اعزام اردویی راهیان نور است، تصریح کرد: بازدید اردویی راهیان نور شهرستان رامسر از مناطق عملیاتی فکه محل شهادت شهید آوینی، بازدید از منطقه دهلاویه و مستقر شدن در اردوگاه شهید جعفرزاده، بازدید از اروند رود و منطقه عملیات والفجر ۸، بازید از منطقه عملیاتی شلمچه که معروف به کربلای بسیجیان بوده و بازدید از نهر خین از برنامه‌های راهیان نور بود.

فرمانده سپاه رامسر خاطرنشان کرد: کاروان در روز سوم برای بازدید به منطقه عملیاتی تلائن که معروف به منطقه علم داران امام خمینی (ره)، بازدید از منطقه هویزه آنجایی که صدای شکسته شدن استخوان در زیر تانک‌ها شنیده شد و مادر شهید علم الهدی در کنار فرزندش برای او لالایی می‌خواند و آخرین دیدار کاروان راهیان نور شهرستان رامسر هفت تپه قدمگاه شهیدان مازندران شد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه این نظام برخواسته از اسلام و قرآن است و برای حفظ این نظام شهیدان گرانقدری را نثار کردیم، گفت: بسیجیان رامسر برای تجدید میثاق با شهدا و رساندن پیام اینکه ما تا آخر در کنار شما ایستاده و از اسلام، قران و این نظام دفاع خواهیم کرد در این اردو حضور پیدا کردند.

وی افزود: مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور نشان دادن رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان از است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.