پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده ساری – کیاسر – سمنان پر حادثه ترین و پر خطر ترین جاده کشور است

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه همایش فصلی ائمه جمعه مازندران در روز یکشنبه 1 مرداد 1396 در شهرگتاب بخش بندپی شرقی برگزار شد.

در این همایش ائمه جمعه ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله) تحت عنوان « نقش نهاد ها ، سازمان ها و ادارات در قرارگاه فرهنگی» به میزبانی امام جمعه محترم شهرگتاب و با حضور نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله طبرسی ، استاندار محترم، ائمه جمعه و مدیران فرهنگی و اجرایی و حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری یانسری امام جمعه چهاردانگه ـ شهر کیاسر برگزار شد.

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری در بخشی از سخنان خود به هماهنگی نهاد های فرهنگی با محوریت امام جمعه اشاره کردند و در ادامه افزودند : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما از جمله نهاد هایی هستند که نقش موثری در پیشبرد اهداف فرهنگی بر دوش دارند که اگر امکانات خود را در اختیار فرمانده قرارگاه فرهنگی قرار دهند قطعا کاری های موثر و مفیدی انجام خواهد گرفت.

امام جمعه چهاردانگه در ادامه  سخنان خود علت فرمان آتش به اختیار از سوی امام خامنه ای را فاصله افتادن میان سربازان انقلاب و فرماندهان فرهنگی دانستند و خاطر نشان کردند : با این دستور هر سرباز و افسر انقلابی در جای جای میهن ولکن با رعایت اصول و مقررات و بدون بهانه دادن به پوچ اندیشان و بهانه گیران غربگرا در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و جلوگیری از هجمه های فرهنگی هویت سوز غربی اقدام نمایند.

حضرت_حجت_الاسلام_والمسلمین_دکتر_تیموری در بخش پایانی سخنان خود به موضوع شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال پرداخت و در ادامه افزودند : یکی از مهمترین زمینه رونق تولید و اشتغال وجود راه مواصلاتی مناسب است که متاسفانه جاده_ساری_کیاسر_سمنان دو استان و مرکز استان را به هم متصل می کند اما یکی از پرخطرترین و پرحادثه ترین جاده کشور است که همین امروز خود شاهد واژگون شدن کامیون حامل بار در جاده بودم و کمتر روزی است که در آن تصادف با خسارات مالی و جانی وجود نداشته باشد .
درصورتی این مسیر می تواند تحولی عظیم در زمینه های مختلف در دو استان مازندران و سمنان و همچنین رونق اقتصادی در منطقه چهاردانگه ایجاد نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.