پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید سرمایه اجتماعی در سایه انسجام میسر است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ؛ «سید علی قاسمی» در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ساری (نواحی ۱ و ۲)، مناطق چهاردانگه و دودانگه که به منظور هم اندیشی، همکاری، رفع نواقص آموزشی، هدایت تحصیلی و … در منطقه چهار دانگه برگزار شد، اظهار داشت: تولید سرمایه اجتماعی و انسجام اجتماعی از وظایف مهم سیستم های  آموزشی است.

وی با بیان اینکه انسجام اجتماعی از نهاد جامعه به وجود می آید، ابراز کرد: روند کاری آموزش و پرورش، در مقایسه با سایر نهادها مجزا است بنابر این وظیفه ی همه ی مدیران انجام وظایف مدیریتی در حد مطلوب است.

قاسمی تصمیم گیری ها را بر اساس قانون و اسناد فرا دستی دانست و تصریح کرد: باید حیطه ی مدیریتی به نحوی باشد که عملکرد  هر دوره بهتر از دوره های قبل باشد تا منجر به  رشد  بیشتری در زمینه های آموزشی و پرورشی گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برخورد صحیح اجتماعی با معلمان، باز نشسته ها، اولیاء، دانش آموزان و ارباب رجوع را مهم برشمرد و بیان داشت: اگر روند کاری را با صبوری و هوش هیجانی بالا انجام شود منجر به نتایج مثبت خلاقیت کاری و آموزشی می شود.

وی بالاترین امتیاز جمهوری اسلامی ایران را اعتماد مردم نسبت به حکومت برشمرد و افزود: حفظ سرمایه انسانی جزو وظیفه اصلی هر مجموعه ای است و این امر منوط به داشتن رفتار صحیح اداری است.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان اذعان داشت: صدور ابلاغ و ساماندهی معلمان باید به شکل مطلوب انجام شود چرا که هرگونه نقص در این موضوع نقص آموزشی را در پی خواهد داشت.

قاسمی در پایان متذکر شد: باید با تغییر نگرش و با صلابت عمومی و حرفه ای برای اجرایی تر شدن سند تحول بنیادین گام برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.