پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تور خانوادگی افیونی در مازندران متوقف شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا ثقفی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در مازندران، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با دو دستگاه خودروی ال 90 و ام وی ام در قالب یک تور خانوادگی به مازندران را داشتند شناسایی کردند.

ثقفی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بهشهر و میاندورود خودروهای این باند سوداگر مرگ را حین تردد در محور مواصلاتی میاندورود به بهشهر متوقف کردند.

وی از دستگیری هفت نفر از اعضای این باند در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروهای این باند 32 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر درباره تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

ثقفی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران مرگ و جنایتکارانی که برای سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اطلاع دهند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.