پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمام محورهای مازندران لغزنده است/بارش برف در ارتفاعات کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه: محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش برف در تمامی محورهای مازندران بودیم و در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات کیاسر مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای مازندران لغزنده است، افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی در تمامی محورهای استان ضروری است در غیر این صورت از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز در محورها آغاز می‌شود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه در محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی یادآور شد: تردد انواع تریلی از محور هراز و تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

وی با اعلام اینکه کندوان روز جمعه یک‌طرفه خواهد شد، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.