پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و کندوان / بارش خفیف برف در ارتفاعات

0

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و کندوان و بارش خفیف برف در ارتفاعات این محورها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات چند روز گذشته و بازگشت مسافران در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در طول مسیر کندوان و هراز از شمال به جنوب هستیم.

وی تصریح کرد: ترافیک در محور سوادکوه پرحجم و روان گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان و سوادکوه بارش خفیف برف و در مناطق پایین دست بارندگی داریم که سطح جاده لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز (دوشنبه) ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر امروز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

قدمی با اشاره به محدودیت تردد محور هراز از ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از این محور خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل، تصریح کرد: از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در محور سواد کوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از باند شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه ممنوع است.

قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.