پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخصیص بیش از ۱۶ میلیارد تومان برای ارتقای هتلینگ بیمارستان در چالوس و قائمشهر

0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور از تخصیص بیش از ۱۶ میلیارد تومان برای ارتقای هتلینگ بیمارستان در چالوس و قائمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، پروژه ساخت و تجهیز مرکز تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

علی ربیعی در  این مراسم اظهار کرد: باید همانند دوران گذشته حس مشارکت و روح انقلابی را در خود زنده نگاه داریم و قدر داشته‌هایمان را بدانیم.

وی افزود: رنج آورترین مساله مردم درمان و نیازمندی آنان به بخش های درمانی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور افزود: با تمام کمبودهای مالی حقوق مستمری بگیران حتی یک روز عقب نیفتاد و هرچند چالش هایی وجود دارد؛ اما باید کوتاهی ها را بخشید، با وجود سختی های موجود رو سفید هستیم.

ربیعی گفت: امروز با مدیریت درست باید شایسته تر در مراکز درمانی عمل کنیم.

وی  از تخصیص بیش از ۱۶ میلیارد تومان برای ارتقای هتلینگ بیمارستان در چالوس و قائمشهر خبر داد و گفت: برای بیمارستان چالوس، دستگاه مدرن سی تی اسکن و تصویربرداری مدرن درنظر گرفته شده و نیازی نیست مردم به جای دیگر مراجعه کنند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور درباره هدف از اجرای طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان گفت: این طرح در راستای سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی برای بردن درمان به مناطق مختلف برای کاهش هزینه درمان و سفر اجرا شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.