پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه راهبردی رسانه انقلابی مازندران در نکا اجرایی شد

0

حسین زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نکا، اظهار داشت: تعهد کردیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در جبهه رسانه باشیم لذا آتش به اختیار و با حضور همیشه در صحنه اعضای کانون وارد مباحث عقیدتی و فنی شدیم.

 

وی افزود: وقتی از تهاجم و جنگ دشمن در جبهه فرهنگی سخن می‌گوییم به این معنی است که باید در این جبهه جنگی سرباز خدا باشیم و برای  رسیدن به تراز یک سرباز رسانه ای الهی در دوره‌های تخصصی معرفتی و مهارتی حضوری موثر داشته باشیم.

زحمتکش بیان کرد: بسیج رسانه نکا با کمترین امکانات و هزینه توانسته است در دو سال فعالیت خود هر سال یک برنامه راهبردی، یک همایش استانی، ده‌ها ساعت دوره‌های تخصصی آموزشی حوزه یادداشت‌نویسی، خبرنویسی، سواد رسانه ای برگزار کند که با استقبال جوانان شهرستان همراه شد.

زحمتکش گفت: این کانون که میانگین سنی اعضای آن 18 سال است در آینده نزدیک و با برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌تواند نیروی انسانی رسانه‌ای مورد نیاز شهرستان را که متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام است و با روحیه‌ای انقلابی تامین کند.

مسئول بسیج رسانه نکا ادامه داد: هر سال بسیج رسانه نکا یکی از شهدای رسانه‌ای شهرستان را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کرد که امسال سردار شهید موسی نظری به عنوان شهید شاخص رسانه شهرستان نکا برگزیده شد.

زحمتکش تصریح کرد: بسیج رسانه نکا در نظر دارد با ادارات مربوط شهرستان نیز ارتباط مستمری داشته باشد از این رو هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه نکا تبدیل به محلی شده که مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان در آن حضور می یابند و هم اکنون دادستانی، اداره تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد، ستاد نماز جمعه ارتباط تنگاتنگی با کانون بسیج رسانه نکا دارند که کاملاً دو سویه است.

وی افزود: معاونت خواهران بسیج رسانه نکا متشکل از دختران مومن، متعهد و رسانه‌ای یکی از قوی‌ترین گروه‌های فرهنگی خواهر شهرستان است که علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختص خواهران توانسته نیروهای رسانه‌ای متعددی را تربیت و به‌کارگیری کند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.