پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش چهاردانگه از ابتدایی‌ترین امکانات بهداشتی و درمانی محروم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، سید حسن موسوی اظهار کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه معاونان خود برای بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر روز سه‌شنبه به شهر کیاسر سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش چهاردانگه و شهر کیاسر از ابتدایی‌ترین امکانات بهداشتی و درمانی محروم است، افزود: بخش چهاردانگه و شهر کیاسر مسیر تردد هفت استان بوده وضعیت درمانی و بهداشتی آن نیازمند توجه مسئولان است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه وضعیت مرکز۱۰ تختخوابی درمان بستر شهر کیاسر مطلوب نیست، تصریح کرد:یک داروخانه در شهر کیاسر وجود دارد و آن هم به صورت شبانه‌روزی نبوده و مردم باید برای تامین دارو به شهرهای مجاور سفر کنند و شهروندان همواره برای گرفتن دارو با مشکل مواجه هستند.

موسوی با بیان اینکه پزشک ‌متخصص در حال حاضر در مرکز درمان بستر کیاسر حضور ندارد،گفت:همچنین بخش پرستاری این مرکز درمانی با کمبود پرستار مواجه است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کیاسر گفت: در بخش دندانپزشکی نیز خدمات قابل توجه ارائه نمی‌شود و شهروندان باید برای استفاده از خدمات دندانپزشکی به شهر ساری مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.