پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مسئولین آموزش و پرورش چهاردانگه از مرکز فنی و حرفه ای کیاسر

در بازدید مسئولین آموزش و رورش چهاردانگه عالمی، مدیر مرکز فنی و حرفه ای ، گزارشی از فعالیت ها ی این مرکز و رشته ها و امکانات آن را به سمع و نظر بازدید کنندگان رساند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، از آنجاییکه هدایت ۵۰ درصدی دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای می باشد و بخشی از دانش آموزان منطقه، آموزش مهارتی را در مرکز فنی و حرفه ای کیاسر آموزش می بینند و ارتباط هرچه بهتر آموزش و پرورش با مراکز فنی و حرفه ای، مسعودیان زاده ، رییس آموزش و پرورش منطقه و هیأت همراه از مرکز فنی و حرفه ای کیاسر بازدید نموده و از کم و کیف فعالیت های این مرکز اطلاعات کسب نمودند.

 

عالمی، مدیر مرکز فنی و حرفه ای ، گزارشی از فعالیت ها ی این مرکز و رشته ها و امکانات آن را به سمع و نظر بازدید کنندگان رساند.

 

مسعودیان زاده، در این بازدید در جمع دانش آموزان با اشاره به رشته های فنی و حرفه ای گفت:  امروز جامعه نیاز به فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای دارد و آینده شما تضمین است؛ باید سعی نمایید از امکانات مرکز بنحو احسن استفاده نمایید و سرمشق و الگوی خوبی برای سایر دانش آموزان باشید.

۱- ۲۰۱۶۱۱۱۳_ _۱۲۰۸۳۴

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.