پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید سفیر نروژ از بندر نوشهر

0

سفیر نروژ در تهران برای گسترش و تقویت دیپلماسی اقتصادی، سفر دو روزه خود را به استان مازندران آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازدید در راستای گسترش و تقویت دیپلماسی اقتصادی و معرفی ظرفیت های مازندران به سفرای کشورهای خارجی مستقر در تهران صورت می گیرد.

وی افزود: از طریق این بازدیدها و معرفی ظرفیت های استان امید است بتوان توسعه صادرات غیر نفتی مازندران را با کشورهای مختلف افزایش و از نقش و کارکرد استانی به سطح ملی و فرا ملی ارتقا داد.

خیریانپور تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، سفیر نروژ در تهران در نخستین بازدید از ظرفیت های مازندران از بندر نوشهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی دیدن می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بازدید از چند واحد صنعتی و گردشگری و یکی از مزرعه های پرورش ماهی خاویاری در غرب استان از دیگر برنامه های سفیر نروژ در تهران در روز اول سفر به مازندران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: “لارس نوردرم” فردا نیز علاوه بر نشست با فعالان اقتصادی مازندران، جلسه‌ای هم با استاندار مازندران دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.