پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدیدهیاتی از سازمان بسیج سازندگی کشور از دهستان پشتکوه + تصاویر

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،با پیگیری های بسیج بخش چهاردانگه و حمایت های سپاه پاسداران ناحیه ساری، دهستان پشتکوه  چهاردنگه یکی از ۵ منطقه ای هست که در استان مازندران در طرح محورمیت زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی کشور قرار گرفته است.

به همین منظور روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵،  هیاتی از  سازمان بسیج سازندگی  کشور،  از طرحهای مورد نظر در دهستان پشتکوه چهاردانگه ،جهت تصویب نهایی بازدید بعمل آوردند.

بسیج آرام،بدون سروصدا،ولی محکم و مقتدر…
در این هیاهوی ایجاد شده از تریبونهای مختلف برای موضوع زیست محیطی که یک موضوع بسیار مهم و اساسیست، و باید حل شودکه خود این معظل نشان از مظلومیت منطقه دارد،اما گاها این موضوع اکنون تبدیل به مد سخنرانیهای  بعضی از مسولین شده است،بسیج بخش،همچنان میداند که این موضوع تنها یک مشکل از مشکلات بخش و خصوصا منطقه پشتکوه می باشد و گویا اگر این مشکل حل شود ما دیگر مشکل دیگری نداریم.
اما بسیج چهادانگه و به پشتوانه آن سپاه ناحیه ساری،بخوبی میدانند که باید مشکلات دهستان محروم،مظلوم اما پراراده و ولایتمدار و مومن پشتکوه مورد بررسی و رفع آن اقدام گردد.
مشکلات بیکاری،عدم مناسب بودن زیرساختهای فرهنگی،اجتماعی، کشاورزی، دامپروری و مشکلاتی از این دست که همه را پشت مشکل زیست محیطی مخفی کردیم،اما بسیج بخش بیدار و هوشیار است و زمینه را برای برداشتن گام بزرگ جهت آبادانی دهستان پشتکوه بدون سروصدا ولی محکم برمیدارد.

مجاب کردن مسولین مربوطه و قرار گرفتن دهستان پشتکوه در ۵نقطه بسیار محروم استان مازندران از سوی بسیج بخش،و تلاش برای آوردن اعتبارات میلیاردی به این منطقه جهت محرومیت زدایی شاید گوشه ای از تلاش بسیج باشد.
البته لازم است از  پیگیریهای بسیج چهاردانگه و به  ویژه فرماندهی محترم سپاه ساری،جناب سرهنگ علی خادم که دلسوزانه و مجدانه پیگیر رفع محرومیت بخش چهاردانگه هستند  تشکر ویژه داشته باشیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.