پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش باران در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا ، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد به استان مازندران از صبح امروز چهارشنبه شاهد بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان هستیم و سطح جاده ها نیز لغزنده است.

وی با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای مازندران، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئن در جاده ها رانندگی و از عجله و شتاب زدگی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان، افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اجرایی می‌شود.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 امروز چهارشنبه 20 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23 دی ماه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج– چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 22دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد به همین گونه است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع بوده است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 دی ماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه، خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلر ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 22 دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.