پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهالی چهاردانگه منتظر حل معضل زباله هستند

امام جمعه چهاردانگه ساری گفت: ما منتظر هستیم تا استاندار، معضل زباله را در منطقه چهاردانگه حل کند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام یوسفعلی تیموری در مراسم افتتاحیه اولین کارگاه تولیدی لباس در کیاسر گفت: من به عنوان امام جمعه این شهر صدایم به مسئولان بخشی می‌رسد اما در چند جلسه فصلی مشکلات و معضلات چهاردانگه در حضور استاندار مطرح  کردم و بارها از تریبون نماز جمعه و سخنرانی ها دغدغه های مردم کیاسر بیان شد اما بازخورد قابل توجهی نداشت.

 

وی افزود: ما منتظر هستیم تا استاندار معضل زباله را از سر مردم شریف منطقه چهاردانگه بردارد.

 

امام جمعه چهاردانگه، وجود شیرابه، ایجاد تعفن در محیط زیست و آلودگی آب های سطحی را از آلودگی ناشی از تردد کامیون های حمل زباله و انباشت زباله دانست و تصریح کرد: پیشنهاد دادم جاده ساری به کیاسر که اکنون دو بانده است حداقل سه بانده شود تا مسافران و گردشگران بتوانند از کامیون حمل زباله  سبقت بگیرند و مدت ها پشت کامیون حمل زباله معطل نشوند.

 

وی ادامه داد: اگر خسارت هایی که در اثر تصادف به جهت باریک بودن جاده و نیز به هزینه بیماری‌های ناشی از انتقال زباله به این منطقه محاسبه شود در می یابیم  این هزینه ها بسیار بیشتر از هزینه توسعه راه این منطقه است.

 

تیموری اظهار کرد: در چهاردانگه ظرفیت برای اجرای برنامه های اقتصاد مقامتی فراوان است و از راه مختلف می شود اقتصاد این منطقه را مقاومت بخشید و توسعه دامداری، پرورش گل و گیاهان دارویی و راه اندازی برخی واحدهای تعطیل شده نمونه هایی از آن است.

 

وی افزود: در شهر کیاسر چندین واحد اقتصادی در شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها واحد تولید سیمان فعال بوده اما واحدهای تولیدی متعددی، تعطیل و نیمه تعطیل است.

 

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به اینکه زمینه برای تولید دام و تولید شیر در  این منطقه زیاد است، افزود: احیای کارخانه شیر و شهرک صنعتی هفت خال کیاسر از خواسته‌های این منطقه است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.