پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل هواشناسی مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی هواشناسی مازندران ، امروز دوشنبه 15 آبان 96 طی جلسه ای تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل هواشناسی مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منعقد گردید.

در این جلسه رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران، درخصوص تاریخچه و اهمیت هواشناسی و گسترش کاربرد هواشناسی در میان عامه مردم سخنانی ارائه نمودند وی همچنین افزود با توجه به اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور محسوب می شود با پیاده سازی علم هواشناسی کشاورزی با همکاری دانشگاه و ارائه آن بصورت عملی به کاربر نهایی این حوزه می تواند در افزایش تولید محصولات کشاورزی و کاهش خسارات کمک شایانی نماید .

ایشان در ادامه ابراز امیدواری کردند که همکاری پژوهشی هواشناسی مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بسیاری از چالشهای موجود استان را مرتفع خواهد کرد.

در ادامه جلسه بهمنیار- رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری هواشناسی ، بیان داشتند که دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با قدمت بیش از 40 سال و برخورداری از پتانسیل نیروهای علمی خوب در زمینه های مختلف از قبیل گروه مهندسی آب ، هواشناسی کشاورزی و… ، می تواند با همکاری هواشناسی افق روشنی در زمینه کشاورزی برای استان تبیین نماید. ایشان در ادامه اظهار داشتند باید اعتماد بین مردم و هواشناسی را از طریق افزایش کیفیت در ارائه محصولات ، بالا ببریم ، لذا این دانشگاه آمادگی همکاری در بخش های مختلف هواشناسی کشاورزی و کشاورزی را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.