پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امدادرسانی به سیلزدگان در میاندرود ادامه دارد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار جعفر اصغری با تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع) و با ابراز همدردی با مردم سیل زده شهرهای مازندران به جزئیات کمک‌های امدادی سپاه و بسیج میاندرود به سیل زدگان پرداخت و گفت: در نخستین ساعات وقوع سیل سپاه میاندورد با همه امکانات به کمک مردم شتافت.

فرمانده سپاه میاندرود با اشاره بارندگی دو روز گذشته و طغیان رودها و آبگرفتگی معابر ادامه داد: بارندگی شدید باعث ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان ساری، نکا و میاندورد شد که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری گره ترافیکی این راه‌ها باز شد.

اصغری با اعلام قطع ارتباطی روستاهای بالادست میاندورد از جمله جناسم، سرتا و بازارخیل بیان کرد: ماشین آلات سنگین و امدادی سپاه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به این روستاها اعزام شدند.

فرمانده سپاه میاندرود با بیان این مطلب که وقوع سیل باعث تخریب و قطع جاده مواصلاتی گهرباران شد و راه دسترسی به روستاهای حسن آباد و تازه آباد را بست افزود: آب و برق بالغ بر ۱۰۰ خانوار در مجتمع رفاهی این منطقه قطع است و هنوز امداد رسانی به مردم و باز گشایی راه‌های روستایی ادامه دارد.

اصغری با اشاره به توزیع سبدکالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره شده در سیل، تصریح کرد: محله آسیب دیده آهنگرمحله میاندورود به دلیل زیرساخت ضعیف دچار آبگرفتگی شدید شد که نیروهای امدادی بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری با تهیه کیسه‌های شن و ماسه مانع ورود آب به منازل مردم شدند.

فرمانده سپاه میاندرود از دو مفقودی حادثه سیل دیروز در منطقه دارابکلا خبر داد و اضافه کرد: یک خانم که در سیل مفقود شده بود توسط نیروهای امدادی سپاه پیدا شد و حال عمومی وی خوب است اما تلاش برای یافتن مفقودی دوم هنوز ادامه دارد.

فرمانده سپاه میاندرود به مردم اطمینان داد که سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمت رسانی و کاهش آلام سیل زدگان در کنار آنهاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.